I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: Nintendo NES 8 bit SCN med kartong och 5 spel

Övrigt - Köp & Sälj

2007-04-29 23:55

säljes: Nintendo NES 8 bit SCN med kartong och 5 spel

Jag ska sälja mitt livs sämsta köp. Jag köpte denna i höstas och har spelat EN (1!!!) gång, det var då jag kopplade in maskinen för att se om den fungerade. Det är iaf. en svensksåld (dvs. SCN) NES i kartong med frigolit och allt, till det har jag 5 spel varav 3 är i perfekt skick med kartong, instruktion och allting annat. Spelen är (3 första i kartong):

Solar Jetman
Shatter Hand
Guardian Legend
Ducktales
3 spel i ett (Super Mario bros., Fotboll och Tetris)

Dessutom är det en sån här superduperjättecoolt-paket med 3 (egentligen skulle det ha varit 4 men jag fick bara 3 nr jag köpte) handkontroller och en såndär multitap så man kan koppla in 4 spelare.

Hur som helst, detta är en cool raritet och ett bra sätt att börja eller komplettera en nes-samling. Priset jag vill ha 1300 kr. Säljer den helst här i Göteborg pga. storleken men jag antar att den går att skicka.

Maila på [email protected] eller PM:a här på whoa...

Bilder:
Bild 1
Bild 2
Bild 3

En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2007-04-30 00:06
Fråga, hur mkt gav du själv för paketet?
Follow the dao, right about....NOW!

2007-04-30 00:15
Ovärt du kommer aldrig få sålt det för 1300kr. Den är inte ny den är ju helt skitig. Spel tittlarna är helt ovärda. Ducktales kostade dig bara 10kr (du glömde prislappen kvar). Paketet är inte helt då det fattas 1 kontroll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-30 00:24
står iof 100kr på prislappen
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-04-30 00:27
Helt otroligt bra paket imho så Jeffi kan hålla käften han är säkert född på 90-talet så han förstår inte eller så gillar han sega.

Fuck jeffi :E
Follow the dao, right about....NOW!

2007-04-30 09:23
synd förresten berimbau, sofie spontanköpte ett NES i fredags på blocket.. :/
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-04-30 09:43
Shit, jag har glömt vilken dynghög whoa är för att sälja. Jävla gnäll från alla idioter som ska tycka så mycket.

Iaf. jag har gett mer för paketet sammanlagt än jag säljer för, gissa varför det var mitt sämsta köp. By the way så är det fritt fram för någon som är snabb att köpa att få det billigare, jag vill bli av med den men jag tänkter inte ge bort den...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2007-04-30 09:44
Seriöst: vad erbjuder du?

2007-04-30 13:08
jag kan ge 800 kr inkl frakt
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."

2007-05-01 09:55
äppleone: har pm:at dig...

2007-05-01 19:46
Ja men köp din tyska neskonsoll utan kartong då och skita inte ner min tråd...

2007-05-01 22:49
Tack, jag dubbar dig härmed till Whoas konsumentombudsman! Vilken älskvärd människa du är, må guds godhet alltid finnas i din behjärtansvärda själ... som sagt om du inte vill köpa (och bara för dig specialprice 2000 kr) så kan du surfa vidare... ha det!

2007-05-01 23:35
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-05-03 10:02
sänker till 950 kr

2007-05-03 12:46
Eller så är den svensk med kartong och allt som följde med från början, och jag försöker förhindra att folk tjänar pengar på saker när de är mindre värda bara för att folk på whoa är korkade och inte vet vad som är värt hur mycket och därför är det lätt att utnyttja.

Vad snackar du för skit?
Den är tydligen värd 950 kr för berimbau eftersom han lägger det priset på varan.

Sedan är det väl upp till var och en hur mycket dom kan tänka sig att betala?

Är så jävla trött på Whoa-Sverkers som du.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-06 08:31
Ytterligare sänkning 800 kr...

köpköp

2007-05-09 22:27