I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: DVD samling.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-05-23 23:59

Säljes: DVD samling.

Har sett mina filmer och känner dom kan hitta ett nytt hem nu då mitt intresse för film har försvunnit lite.
Säljer min samling på 500 st region 2 DVD filmer (svensk region), 70 st region 1 (USA region)(cirka 70 st då några kanske ha blandat sig in bland region 2 filmerna) och 32 st DVD boxar. Är några enstaka filmer som inte kom med på bilderna, och även en DVD box, nämligen Steven Spielbergs 'Taken'.

På vissa filmer sitter det prislappar på fodralen och på några sitter det ett videomixklistermärke. Har aldrig brytt mig ta av dom då det är vad som är på filmen som är viktigt för mig.

Några få filmer har fått sig en liten repa så garanterar inte att alla fungerar 100%. Men det är nog inte mer än 5 st totalt som kan ge lite problem eller "hack" vid uppspelning.

Även några fodral kan ha fått sig en liten törn genom åren. Men dom flesta fodralen är i bra/mycket bra skick. Har ingen lista på alla filmerna men har tagit högupplösta bilder som ni kan hitta på min website här: TILL HEMSIDAN

Pris: 15000:- .
Svårt att sätta ett pris på en sån här stor mängd filmer. Men i det stora hela så skulle man kunna säga 100kr/dvd box. Och då blir styckpriset för dom resterande 570 filmerna 20kr styck.

Har även några stycken DVD hyllor som det går in 90 filmer i varje. Köpta på IKEA. Säljes för 100kr styck. Bara till den som köper DVD samlingen dock.

Kan skickas, men helst ej pga att det tar mycket plats och väger mycket. Men vill ni få det skickat så får ni paya vad det kostar.
Annars hämtas i Sjöbo. Kan finnas möjlighet att jag kan köra ut mot Malmö-hållet och Sjöbo med omnejd.



jag älskar dig!