Köpes: Stone Island -tröja
Köpes någon schysst Stone Island -tröja till ett bra pris. Under 800:- Är intresserad utav allt . Tveka inte om du har någonting. Längd: 172 - 175cm Vikt: 80kg Storlek: M/L skriv meddelande om du har någonting att erbjuda, skulle vara bra med länk till bild också. Finns i stockholm.
Trött..
bild behövs väl knappast vid sånna här köp
www.erikbergstrom.se
Har en långärmad t-shirt från S.I Denim (inte den klassiska kompass-patchen på armen-modellen), är lite sliten så du kan få den billigt mot att du betalar frakten (bor i Skåne). Skicka PM om du är intresserad, så kan jag ta fram bild också..
www.myspace.com/cedermusik
Besatt - du kommer aldrig få tjocktröja med patch under 800. kolla min tråd.
Jobba jobba, kämpa och slita
Besatt, har du kommit till underfynd med att STONE ISLAND är fett cääääääääääzzzzuaaaal?
1,2,3, sen blev ja sne!
Upp. Sökes fortfarande pg.a oseriösa säljare.
Trött..
Nera den för oseriösa krav istället?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har en beige stickad tunn stone island tröja i storlek large som är köpt för 2 månader sedan, ett hål under högra armen på ca 2 cm, DEN kan du få köpa för 900, då den kostade runt 2000.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Besatt , det Tsun nu erbjöd dig är nog det bästa du kan förvänta dig med din budget.
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
testa att lägga ut en annons på ett mer relaterat forum, så skall du nog hitta någon som är villig att sälja!
tex,
www.globaltifo.com/forum
Har en i XL, synd att du är så liten..
Skäms du inte?
han är liten o klen o ska bära si? hahaha ere här nått skämt eller?
dyr.
namnlös P3 Ska komma från rätt käft? Jag sparade hur som helst inte till en simpel Henri Lloyd tröja, mupp. Har du något problem? Ta det mellan 4 ögon. hejs.
Trött..
namnlös och besatt, casualfight goes whoa. "sparade hur som helst inte till en simpel henri lloyd tröja, mupp" ooooooooooooooh hahahahahah. henri lloyd är underskattat, si är överskattat. kör en cp company istället, samma samma utan patch typ. bättre passform iallafall.
Bättre passform på CP? Om man är dvärg kanske...
Skäms du inte?
Tsun "Visst" Hur som helst är C.P. Company´s grejer inte lika snygga.
Trött..
Söker fortfarande efter en stone island tröja (college) stuket med patch.
Trött..
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
besatt: Är du dum i huvudet!? CP companys grejer inte lika snygga? herre gud. Vad är det för fel på dagens ungdom?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Cp company sitter ju för fan visst bättre. En tröja ska sitta tight och inte för långt. Många stone island sitter för löst eller för hängigt nertill. CP companys tjocktröjor ÄR bättre än stone islands tjocktröjor. Kanske inte dem här kollektionerna just nu men förut iallafall.
eller det är mycket tuffare med patch. glömde bort det. stone island är snyggt som fan, har inte sagt något annat MEN cp companys tröjor sitter bättre än stone island. NLBLÖÖÄALDSFÄ
håller med Tsun där, CPs tröjor sitter bättre än S.Is men somsagt det kanske är coolare med patch
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Visst visst, hur som helst står jag fast vid vad jag tycker.. Stone Islands kläder är snygga, speciellt dom med patch det har ingenting med hur coolt det är. Det är bra kvalite med annorlunda kläder och detaljer, på en del av deras kläder.
Trött..
hehe okej isåfall förstår jag, det är kvalitén hos stone islands tröjor du vill ha ................
jag har en schysst SI tröja MED patch, stickad helsvart med zip+luva, säljes dock för 1500, nypris 2100. Har inte använt den särskilt mycket och den är fortfarande otvättad, luktar endast parfym men det dör väl ingen av ? Den har inte använts vid något box eller liknande utan endast tillfört mig lite värme.. mitt pris kanske är för dyrt isf får du väl vänta på julklappsslanten
oj såg inte att det var gammal tråd.stryk.
eller det är mycket tuffare med patch. glömde bort det. IRONI ERA HELIDIOTER!
CP company har så mycket bättre kvalitet, är så mycket stilrenare OCH har ett diskret märke.
413
Så sant som du säger cera, du är vis du gosse