säljes: dyk-cert Tänkte bara kolla hur intresset var här på whoa för att ta ett dykcertifikat? Jag tänkte ta det under min värnplikt men kunde inte av personliga skäl så har en innestående kurs där nu...Men jag bor i Karlstad, och kursen är i stockholm och har en liten dotter samt heltidsjobb så har inte tid.Jag betlade 3500 kr för kursen hos Team Divers.(helgkurs) Jag säljer den för 2800 kr. (kan gå in själva på team divers hemsida och kolla priserna) www.team-divers.comI utbildningen ingår basäng dyk, teori prov, samt ett utedyk. När du blivit godkänd på allt får du internationellt dykcertifikat och kan börja leta skatter eller se på fiskar i karibien. Valet är ditt.Mera info kan ni få via telefon också, kontakta mig via meddelande då.
10 år. Men man måste ha målsmans medgivande till och med man är 15 år
Ta chansen säger jag bara!Att dyka är så fett!!Kanske inte så exotiskt i Svea rike, men det har sin charm..Men med dykcert är det bara att hämta ut (hyra) tuber och utrustning och dyka vart ni nu kan befina er i världen, Cypern, Egypten, Thailand etc .. och det är fan galet grymt!några tusenlappar för ett dykcert betalar tillbaks mångfalt i erfarenheter och upplevelser kan jag lova!!
skulle klippt om jag hade pengar
Varför har ingen pengar på denna sidan? :P Jaja... Får väll sätta ut den på blocket då.
grodman