I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Ecler HAK 360 Prof. Battle mixer

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-10-11 21:30

Säljes: Ecler HAK 360 Prof. Battle mixer

Jag säljer som sagt min Ecler HAK 360 idag. Det är inget fel på mixern, tvärt om. Jag har aldrig haft ett problem med den, trots att jag haft den i ca. 2 år. Anledningen till att jag säljer den är att jag är i behov utav ett Rane Serato, men har inte så mycket pengar. Den billigaste lösningen för mig är att försöka sälja den här mixern, och köpa en Rane mixer med inbyggt Serato istället.

Om ni känner att ni kan ta er hit till Linköping så får ni självfallet titta på mixern och prova den.  Men annars kan jag ta en bunt kort på den med en bättre kamera från alla håll och vinklar så att ni iallafall ser att den är välvårdad ytligt. Jag har som sagt aldrig haft problem med den. Jag har aldrig spillt någonting på den, aldrig tappat den eller liknande. Så har den dessutom en crossfader som håller hur länge som helst, så det finns ju inte mycket som kan vara trasigt.


Jag har mest använt den hemma, men tagit med den till spelningar och studion vid ett 20-tal tillfällen samanlagt. Då har den legat mjukt och fint i en väska i en bil.


Jag vet inte vad mer jag ska skriva. Men ifall ni har frågor så är det bara att kontakta mig. Kontakta mig här eller på mobil!

Din för 4000:-


Mobil - 0762 94 94 02


Mvh. Roy


obs. Pris kan diskuteras vid snabb affär.

http://www.myspace.com/DjRoyalBeats