I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Snowboard 160 -> and wide

Övrigt - Köp & Sälj

2007-12-18 12:39

[Köpes] Snowboard 160 -> and wide

Vill köpa en bräda senast på fredag eller juldagen.

Crazy Creek, Warp osv vill jag ej ha. Söker kvalitets grejer.

Sims
Burton
Nitro
m.m

Längd: 160 och uppåt
Midja: Minst 26cm .. alltså en wide modell
Modell: Freeride/Freestyle/Allround bräda.

Vill ha Bräda och bindningar. Har ni en bräda så blir det en snabb affär.

Max pris 3000:-

Peace

One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq

2007-12-18 13:05
"
Crazy Creek, Warp osv vill jag ej ha. Söker kvalitets grejer."

Warp kan jag inte uttala mig om,men har åkt på en cc i snart 2 år nu och det är den absolut bästa brädan jag haft, och jag har haft ett antal om man säger så.
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>

2007-12-18 13:05
att antal olika*
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>

2007-12-18 13:12
Har en salomon men bor inte i örebro!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-18 15:46
fyratreett Handlar om en smaksak. Jag märker enorm skillnad på en billigare bräda som CC mot t ex en Burton bräda. Men jag har åkt snowboard i 12 år också. Oftast så är CC brädorna tunga och alldeles för hårda, finns ingen som helst jibb i dom.

2007-12-18 16:50
synd att du måste ha en så snart.

med tanke på den låga dollarkursen så kan du få en kvalitets bräda för inte alls mycket pengar över nätet..på en amerikansk sida då förstås.
don't watch me, watch yourself

2007-12-19 07:16
Mjo klart, men sen vad frakten kan gå på är en annan sak =)

2007-12-19 13:36
Så lite offtopic, jag tycker verkligen inte du ska köpa sims om du vill ha en riktigt bra bräda. Körde på en riktigt bra forum bräda men den gick sönder. Panik som jag fick så skaffa jag en sims, obehagligt hård, och allmänt stel. Knäcktes även efter att jag landade på nosen efter ett hopp. Tror verkligen inte att en bräda av annat märke hade gjort de.
 HELSINGBORGS IF!

2007-12-19 16:46
Naboo
Har åkt sims i 5 år och just därför vill jag ha sims. Tycker att det är bland dom skönaste brädorna. Den jag hade var varken för mjuk eller för hård, alldeles perfekt jibb.
Har testat några forum brädor och dom jag testat har vart alldeles för lätta, gillar att ha lite tyngd under fötterna.

peace

2007-12-23 16:44
Jag har en relativt sliten burton clash från 2002 , dock 156 lång. utan bindningar, får en burton twin i julklapp så behöver inte clashen längre.

annars har jag en 146 Forum Peter Line edition med Ganska slitna K2-bindningar. Har en Avalanch 149 utan bindningar också.

nått av intresse ? ge mig ett bud.
Niceness!

2007-12-23 20:56
sitter på en Nitro target 164 med nitro bindningar, inte så hårt körd
Like I live my life, do you live yours?

2007-12-24 15:51

kör på en Extreme carbon för tillfället. riktigt skön bräda. Har alltid kört Burton i mina 15 år i branchen dock. Och jag har en Burton Custom till salu om du fortfarande är intresserad