I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÄLJES: Magic The Gathering kort

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-02-26 17:34

SÄLJES: Magic The Gathering kort

Har en hel drös gamla kort som jag vill ha få bort, så jag säljer dem billigt, har dessutom ett MTG Starterkit paket där det ingår: CD-rom med ett digitalt MTG-spel. Två färdiga kortlekar med play guide åt båda kortlekar, regelbok, spelmatta, ett förseglat glittrigt 7/7 kort (Thorn Elemental)

Korten är från nio olika paket + från andra booster packs och lite som jag har köpt/fått löst. Vid intresse kan jag ta exteriörbilder på lådorna så ni ser ungefär hur mycket det är, glöm att jag fotograferar alla korten ;), vid intresse får du själv se på korten och bestämma.

Allt detta får du för ett ynka pris på 350kr, vilket jag anser är ett sjysst pris med tanke på att detta är gamla kort som inte säljes längre, och dessutom kostar ett paket egentligen 100kr och boosterpack ca 40kr, you do the math.

Släng ett medelande åt mitt håll ifall du är intresserad. Bor du i Malmö/Lund/Helsingborg området är det perfekt, för då kan jag träffa dig personligen så kan du själv se på kortet och vilket skick de är i o.s.v.

Kultursnobb