I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ca 70 svenska hiphop-cdsinglar

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-04-19 16:41

ca 70 svenska hiphop-cdsinglar

jag säljer en hyfsat stor samling med svensk hiphop på cd-singlar.
många är helt ospelade, en del kan ha någon ytlig repa som inte påverkar uppspelningen och det kan finnas nån prislapp här och där och nån spricka i nåt plastfodral och de har legat ett tag så det kan finnas lite damm nånstans och lite ringwear på pappersomslagen.
de säljes så att sga i befintligt skick.

men buda på - om någon känner för att slänga upp cash idag eller i morgon så kan ni få ett bra pris. jag säljer bara allt tillsammans (om jag inte får något riktigt bra bud på en lös skiva)

4e världen - mer än musiken (hyfsat rare) och för alltid.
sherlock - time breathin (första skivsläppet) och bleeding facts
goldmine nobody stoppin this och en promo utan omslag och med sju låtar från skivan däribland natural.
one eye q = young wizdom (ayo och broadcaster d) trouble row och karl XII
falcon & sleepy - lifestress ft timbuktu och life

thomas rusiak - breakout och whole lot of things
nuff mente - thats the way it is (klassiker från 94)
absent minded (adl) - topics
latin kings - de e dej jag vill ha, ainaziz, tlk, botkyrka stylee, borta i tankar, mecka, passa micken och en sampler med några låtar från mitt kvarter.
cuz-inz - hear da cuz-inz

ken - eld och djupa vatten, situation sthlm, mamma, bb-berättelsen och stockholm stad
ison & fille - vår värld och när vi glider
ap - para ti och vi e dom
chimney heads - spread love (adl och swing fly är inblandade)
boogaloo (aaron phiri) - back down to london och piece of mind
black moses - oh god
leafnuts - i have never

infinite mass - blazin och enter the dragon
fattaru 100:-
t.r. - mavatrordu
3 ess- sommarfett och jasså (jag har för mig pstq gör debut på nån av de här. men jag är inte säker. gubb var ju med iaf)
vv tinhos - extra gott (med t.r, chords, sebbe och organismen)
två blåbär - jag vill dö idag

sen är det ett  30tal till med melinda wrede, timbuktu, saska, petter och thåström, lilleman, don diego, kaah trippel ett, chilly and leafy, bus 75 och så.


jag finns i aspudden i sthlm.

kan eventuellt tänka mig att byta mot märkeskläder i storlek l/xl eller 360-spel.

men ni kan ju börja buda på 300 eller nåt.

Värsta känslan?
olycklig kärlek... händer alltid mej.... :(