|
|
|
|
|
[Säljes] Massor med kläder! Whoa:s fetaste sale!
Fick föregående tråd bortplockad då den inte var enl " önskad standard ". Lägger nu upp en ny utan länkning till annan sida.
---------------------------------------------------------------
Säljer av en del ur gaderoben som antingen aldrig använts eller bara tar plats. Merparten av kläderna är inköpta i USA. En del av plaggen är unika och kan således ej köpas i Sverige.
Plaggen varierar i skick, allt från nyskick, mycket bra skick osv...
För er som känner sig osäkra på mig som säljare får mer än gärna kolla min användare: Blizzz på Tradera där jag endast har positiva omdömen.
Jag kommer dessvärre inte hålla några grejer till löning eller liknande då jag har haft dålig erfarenhet av detta på whoa.
BETALNING:
Sker genom banköverföring till SEB. Är det så att ni har någon annan bank kan det ta någon extra dag innan pengarna nåt mitt konto. Så fort pengarna nått kontot kommer varan/varorna att skickas.
FRAKT:
Köparen står för frakten.
- Är det så att ni har frågor, vill ha fler bilder etc är det bara att skicka ett PM!
- Har plockat bort bilderna på sålda plagg från igår, om det är så att någon undrar vart dom tagit vägen.
KEPSAR:
Air Jordan
Storlek: L-XL
Skick: Mycket bra skick, använd ett fåtal ggr.
Pris: 175:-

Atlanta Braves
Storlek: 7 3/8
Skick: Helt ny, aldrig använd.
Pris: 200:-

New Era - New York Yankees
Storlek: 7 1/4

NHL Vintage - Quebec Nordiques
Skick: Mycket bra skick, använd ett fåtal ggr.
Pris: 175:-

Phillies

Rocawear I
Skick: Helt ny, alrig använd.

Rocawear II
Skick: Helt ny, aldrig använda

Philly
Skick: Helt ny, aldrig använd

Reebok - New York Knicks

New Era - New York Yankees
Storlek: 7 1/8

Ed Hardy I
Storlek: One size fits all! Spänne där bak.
Pris: 99:-

Ed Hardy II

Reebok - Cleveland Cavaliers

Billabong I

Billabong II

Dsquared

SKOR:
Nike SB Dinosaur Jr
Storlek: 42,5
Skick: Helt nya, aldrig använda.
Pris: 600:-

Adidas Moon Boots
Storlek: 42
Pris: 600:-

Nike Dunk High
Storlek: 42,5
Pris: 300:-

Fortsättning följer...
(Inlägget ändrat av JP 2008-09-01 10:13:58)
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
celtics linnet plockar jag av dig om du har kvar ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
LINNÉN / T-SHIRTSLos Angeles Lakers - REPLICAStorlek: L-XL Skick: Helt ny, aldrig använd. Pris: 150:-  Boston Celtics - REPLICAStorlek: L-XL Skick: Helt ny, aldrig använd. Pris: 150:-  Philadephia Sixers Storlek: L-XL Skick: Mycket bra skick, använd ett fåtal ggr. Pris: 100:-  Greedy Genius Storlek: XL Skick: Bra skick, använd Pris: 50:- Junk Food - Lucky Charms Storlek: L Skick: Helt ny, aldrig använd. Pris: 150:-  --------------------------------------------------------------- TRÖJOR / HOODIES:LRG IStorlek: XL Skick: Bra skick, använd. Pris: 250:-  New York KnicksStorlek: L Skick: Helt ny, aldrig använd. Pris: 150:-  LRG II - ReversibleStorlek: L Skick: Bra skick, använd. Pris: 300:-  SupremebeingStorlek: L Skick: Bra skick, använd. Pris: 250:-  Black Sheep Storlek: L Skick: Mycket bra skick, använd ett fåtal ggr. Pris: 250:-  BB London - EnglandStorlek: L Skick: Mycket bra skick, använd ett fåtal ggr Pris: 150:-  Adicolor Blue Series BL6 - The BronxStorlek: L Skick: Bra skick, använd. Pris: 300:-  Catskill - ItaliaStorlek: XL Skick: Bra skick, använd. Pris: 200:-  Blac LabelStorlek: M Skick: Bra skick, använd Pris: 200:-  Further Storlek: L Skick: Bra skick, använd Pris: 200:- Def Jam Storlek: XL Skick: Bra skick, använd Pris: 150:- Karl KaniStorlek: XL Skick: Befintiligt skick, använd. Pris: 150:- BurtonStorlek: L Skick: Bra skick, använd. Pris: 250:- LRG WindbreakerStorlek: XXL ( fast är mer som L - XL ) Skick: Mycket bra skick, använd ett fåtal ggr. Pris: 350:-
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
|
|
|
SHORTS / JEANS:Pepe Jeans LondonStorlek: 34 Skick: Helt nya, aldrig använda. Pris: 250:-  LRG - The Hills Have Eyes Storlek: 36 ( fast är mer som 34 ) Skick: Mycket bra skick, använda ett fåtal ggr. Pris: 300:-  LRG - Power To All PeopleStorlek: 36 ( Men är mer som 34 ) Skick: Bra skick, använda. Pris: 250:-  LRG - Roll That Classic 47 Fit Jean UpStorlek: 34 Skick: Mycket bra skick, använda ett fåtal ggr. Pris: 300:-  LRG - Summer EducationStorlek: 34 Skick: Mycket bra skick, använda ett fåtal ggr Pris: 300:-  Abercrombie & Fitch - Saranac Boot Storlek: W: 33 L: 32 Skick: Mycket bra skick, använda ett fåtal ggr. Pris: 350:-  Mint Denim Storlek: W 34 L 32 Skick: Mycket bra skick, använda ett fåtal ggr. Pris: 150:-  Rocawear Storlek: 34 Skick: Helt nya, aldrig använda. Pris: 200:-  Akademiks IStorlek: 34 Skick: Befintligt skick, använda. Pris: 100:-  Akademiks IIStorlek: 32 Skick: Mycket bra skick, använda ett fåtal ggr. Pris: 150:-  Akademiks IIIStorlek: 34 Skick: Befintligt skick, använda. Pris: 100:- 
|
|
|
Glömde som vanligt nånting :/
**** Kläderna kan även hämtas på plats i Borås ****
Obs!
Kommer även uppdatera sidan i dagarna här med fler plagg...
|
|
|
FÖLJANDE PLAGG ÄR SÅLDA:
Boston Celtic linnét.
|
|
|
ÄVEN DETTA ÄR NU SÅLT:
Los Angeles Lakers linnét.
|
|
|
SÅLD:
Adicolor Blue Series BL6 - The Bronx
|
|
|
UPPDATERAR MED LITE NYTT:Mecca Tee IStorlek: L Skick: Helt ny aldrig använd. Pris: 60:- Mecca Tee IIStorlek: L Skick: Helt ny, aldrig använd. Pris: 60:- LRG TeeStorlek: M Skick: Bra skick, använd. Pris: 50:- 2-pack Polo Ralph Lauren BoxersStorlek: L Skick: Helt nya och självklart äkta. Inköpta på Century 21 i NY. Endast uttagna för foto. Pris: 150:-  2st Police solglasögon av modell: S2941NStorlek: One size fits all. Skick: Helt nya i förpackning med Police glasögon fodral. Endast uttagna för foto. Pris: 400:- /st  OBS! Det som ser ut som ev " fläckar " är inga fläckar utan det är helt enkelt skräp på kameralinsen. Kommer dyka upp mer grejer i dagarna som kommer.... ----------------------------------------------------------------- FÖLJANDE SAKER ÄR SÅLDA:Boston Celtic Linnét Los Angeles Lakers Linnét Adicolor Blue Series BL6 - The Bronx
|
|
|
Riktigt snygga tröjor! :) Tack för den ultrasnabba affären, det gick som smort!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
|
|
|
Ser riktigt nice ut. Bor ca 3 mil från Borås, skall titta lite närmare på om det är något jag vill ha och i så fall åter kommer jag.
shades on my eyes you can't tell I'm .....
|
|
|
Duvan -
Do so, inga problem. Kommer langa upp lite fler kläder senare under dagen alt imorgon.
|
Skivsamlare
2008-08-13 13:32
|
|
|
|
INOK:
Lite har jag väl gjort det, men sen har jag en förbannat stor garderob. Flickvännens mormor bor i NY, så vi åker dit 1-2 ggr om året och allt som oftast råkar man alltid göra av med så förbannat mycket pengar på kläder :/
Så nu sitter jag med ett fett överskott :)
YTTERLIGARE SAKER SÅLDA:
Air Jordan kepsen Def Jam tröjan
|
|
|
det var jag som köpte lakers linnet och rekomenderar säljaren starkt. bra och snabb service.
så till er som tvivlar slå till
bränn, bränn, bränn alla män
|
|
|
broderdaniel4ever -
Låter kalas att du var nöjd med linnét.
Come on folk`s, finns hur mycket som helst kvar :)
|
|
|
UPPDATERAR MED YTTERLIGARE LITE NYTT:Marc Ecko hoodStorlek: M ( Men är mer som en L ) Skick: Mycket bra skick, använd nån enstaka gång. Pris: 350:- Puma - YO MTV RAPS First RoundStorlek: 43 Skick: Helt nya, aldrig använda. Är inte snörade fullt på bilden, har aldrig kommit så långt eftersom jag aldrig använt dom. Kan ta bild när dom är fullt snörade om så önskas. Pris: Kom med bud! 
|
|
|
Marc Ecko hood Rocawear I Tar ja på en gång.
Kalliistudios© 2:avåningen
|
|
|
SÅLT:
Marc Ecko hooden Rocawear keps I
KOMMER NYA GREJER MED JÄMNA MELLANRUM, SÅ HÅLL UTKIK!
|
|
|
Säg et start pris på mtv jo raps skorna ;D
|
|
|
Kommer med största sannolikhet inte sälja dom för under 800:- dels för att dom går för mer på Ebay + att det är årets modell.
Skorna är inköpta i juni -08 på V.I.M i NY.
|
|
|
rekomenderar alphabet som säljare mkt starkt ! inget krångel, snabb leverans å perfekt skick precis som utlovat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
jag säger som ovanstående. perfekt, fick ett mail att han skickade dom igår, idag hade jag paketet, inga krångel alls. bara ++++++++
i get more pussy then panty!
|
|
|
samma här! rekommenderas starkt! A+!
You'll never walk alone!
|
|
|
Kul att alla är nöjda :)
SÅLD:
Dsquared kepsen
Finns fortfarande mycket grejer kvar...
|
|
|
Asså jag blir så förvånad, du säljer kläder för kanske 10000-15000kr begagnat. Vad fan har du då inte betalat för grejerna från början. Hur ser ditt klädkonto ut för en månad?
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till
|
|
|
1969 -
Har betalat en hel del för det. Som jag skrev lite längre upp, åker till NY 1-2 ggr om året och allt som oftast gör man av med rätt mycket pengar där. Därav detta överskott på kläder...
|
|
|
YTTERLIGARE LITE NYTT:Sean John hoodStorlek: XL Skick: Befintligt skick, använd. Pris: 150:-  ---------------------------------------------------------------- KOM IGEN NU, FINNS HUR MYCKET SOM HELST KVAR. MÄNGDRABATT GES!
|
|
|
FÖLJANDE PLAGG ÄR NU OCKSÅ SÅLDA:
Blac Label hoodie Ed Hardy keps ( den svarta )
|
|
|
YTTERLIGARE NYA PLAGG:Skjorta från American EagleSkick: Helt ny, aldrig använd. Storlek: L Pris: 250:-  Kavaj från DKNYSkick: Helt ny, aldrig använd. Inköpt på Macy`s i NY. Storlek: L Pris: 400:-  RUN DMC hoodie från AmplifiedSkick: Nyskick, använd 1-2 ggr. Storlek: L Pris: 650:-
|
|
|
YTTERLIGARE PLAGG: :)Lägger även ut flickvännens moon boots, detta är alltså dam modellen. Adidas Moon BootsSkick: Mycket bra skick, använda endast två ggr. Storlek: 40 2/3 Pris: 600:- 
|
|
|
Moon boots wtf s dom andra va alltså herrmodell ;D kan du inte ta ett kort när du har på dej dom ;D Kanske blir så att ja tar high dunksen av dej men men ja hör av mej i ett pm peacee
En bra säljare whoa öööp
|
|
|
SUGEN PÅ AIR JORDAN KEPSEN FINNS DEN KVAR?
Money, Graffiti And Vatten-pippa!
|
|
|
andravåningen - Japp, dom andra är herr modellen och här kommer även kortet när jag har dom på mig :) Måste även tilläga att dom är sjukt sköna att ha på sig. Beväpnad - Dessvärre är Air Jordan kepsen redan såld. Men finns många andra kepsar kvar.
|
|
|
har du kvar: LRG II - Reversible?
|
|
|
Haha fan va rolig du såg ut ;D Va tvungen o köra en recuest på de haahaa.. Dom va fan lite tuffa ändå alltså hehe :D
|
|
|
Hokke -
Ja, den finns kvar.
andravåningen -
Hehe :) Hade faktiskt mer än gärna behållt dom dels för att dom är rätta balla men framförallt unika, men har dock ändrat stil och tror dessvärre inte jag skulle använda dom speciellt mycket. Därav säljer jag dom.
|
|
|
FÖLJANDE PLAGG ÄR SÅLDA:
Boston Celtic linnét Los Angeles Lakers linnét Adicolor Blue Series BL6 - The Bronx Air Jordan kepsen Def Jam tröjan Marc Ecko hoodien Rocawear kepsen I Dsquared kepsen Blac Label hoodien Ed Hardy keps ( svart ) Ed Hardy keps ( röd )
RESTEN FINNS KVAR!
|
|
|
SÅLDA:
Nike Dunk High
|
|
|
|
|
|
Hehe, my bad :)
|
|
|
Kom igen nu, finns fortfarande massor kvar!
|
|
|
ville ha Adicolor Blue Series BL6 - The Bronx men den är ju såld :(
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
ja du har inga mer tracktops va .) ?
|
|
|
Supremebeing
Nike Dunk High
Ed Hardy II
RUN DMC hoodie från Amplified
---
är jag intresserad utav. kommer det mera skor , kepsar om de är slut? hur sitter supremebeing , har du möjlighet att posta ett kort så man får se hur den sitter?
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
|
|
|
Bakelse1 - Tyvärr så är den det :/
erorone - - Har betydligt fler tracktops har dock inte bestämt mig om jag ska slänga upp några fler eller behålla dom :)
emil-_- - You got mail!
|
|
|
UPPDATERAR MED LITE NYTT:New York Yankees jacka från MajesticStorlek: M ( Funkar även som L, är själv 184 cm lång dock är den lite kort för mig men it nte mycket ) Skick: Helt ny med tags Pris: 350:-
|
|
|
Fick precis mina grejer från Alphabet Soup! Inga konstigheter, bara +.
Walk against me and it will be the last steps you take nukkah!.....Dirrrrty Dirrrrty!! www.dirtyrecipe.com
|
|
|
Skit också, ville ha Marc Ecko-hoodien, helvete va clean den var.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
|
|
|
BearC -
Tyvärr :/ Men finns dock mycket annat grymt kvar :)
|
|
|
SÅLT:
Philadelphia Sixers linnet
----------------------------------------------------------------
FINNS FORTFARANDE MASSOR KVAR!
|