|
|
|
|
|
[Säljes] Xbox 360
Xbox 360 Premium konsoll, inköpt december 2007 med alla tillbehör kvar (kontroll, headset, sladdar, spelen viva piñata och forza). Även med en trådlös handkontroll med batteri och laddarsladd. Tre st orginalspel, Call of Duty 4, GTA 4 och Skate.
Guldmedlemskap finns kvar på konsollen för att spela online. Extra banor till CoD4.
Kartong och kvitto finns kvar till konsollen. Inga fel och allt i bra skick!
3200kr
(Inlägget ändrat av greggan 2008-10-14 18:32:38)
The Hassle
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Vad ska du ha för endast CoD 4?
|
|
|
Vill bara sälja som ett paket
The Hassle
|
|
|
Kostar 1800:- nytt i nån ny butik i Göteborg (:
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
|
|
|
Ja, nog 360 core. Premium är några hundringar dyrare.. Men du missar att det inte bara är en konsoll jag säljer utan med 3 spel, extra kontroll som är sladdlös med tillköpt batteri + laddare.
Så en sådan kommentar är onödig. Att köpa det jag säljer nytt i butik skulle gå på närmare 5000.
Men om någon är sugen så släpper jag det för 3000 vid en snabb affär
The Hassle
|
Graffare
2008-10-13 10:56
|
Premium kostar 1900 på Media markt i hela landet (undantag?). Men jag håller med, du har ju några spel och lite saker.
|
|
|
aldrig 5000 lax nytt för de du har...
|
|
|
vem skrev 5000 lax?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
|
|
|
Xbox 360 Premium HDMI 60GB (Din har 10 GB hdd?) inkl. kontroll, headset osv 1900:-
Handkontroll 349:-
Cod 4 249:- Gta IV 399:- Skate 189:- Viva Pinata och Forza är väl mer eller mindre gratis...
Enligt prisjakt får dom där grejerna splitternya för typ 3200:-
Konsolen har blivit grymt mycket billigare och bättre senaste året.
|
|
|
JakobONE
Jag sa i butik. Självklart kan man plocka ihop det billigare via olika sidor och sen på med lite fraktkostnader för saker. Finns mer än 11 månader live gold kvar också
Ser gärna att endast folk som är intresserad av att köpa skriver.
2800kr kan jag gå ner till.
The Hassle
|
|
|
frost P21
Så en sådan kommentar är onödig. Att köpa det jag säljer nytt i butik skulle gå på närmare 5000.
|
|
|
litehärolitedär
Vi säger att du köper premium ny, konsollen för 2000 (tror 2300 på eb games). Plus en trådlös handkontroll ca 4-500, batteri+laddare 200kr. Xbox live gold 12månader 600kr. Tre spel ca 3 x 600kr.
Jag skrev nytt i butik (onoff eller eb tex) närmare 5000. Lägg ihop det där så ser du..
Som sagt, skriv gärna endast om ni är intresserade.
The Hassle
|
|
|
trodde gold gick på typ 499kr eller har dom höjt??
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
|
|
|
599 kostar det
The Hassle
|
|
|
|
|
|
sorry xbox live kostar 399kr
hahahaha
http://www.webhallen.com/prod.php?id=47027
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
|
|
|
det var som fan. kostade 599 på eb games hur som helst.
fortfarande bra pris oavsett. 2800 är inte mycket med tanke på vad som är med. premium på eb games kostar 2400 såg jag idag.
The Hassle
|
|
|
Sluta relatera din priser till EB Games hela tiden, den affären tar överpris på allt det säljer.
2800? Om man kan få allt nytt för 3200Kr så låter det inte som världens deal.
Wearing my Rolex
|
|
|
försök sälja in det till eb games?
|
|
|
jag relaterar till dom flesta butiker man går till. visst kan man plocka allt från olika sidor om man vill. sen plussa på frakt osv.
aja om ni inte är intresserade så skriv inte, tack.
The Hassle
|
|
|
jag ar fortf intresserad av CoD...
|
|
|
kan för övrigt inte hitta 360 premium för det priset på prisjakt, iaf inte nu. och inte priset på spelen heller? såå
2800 som sagt.. skriv privat om ni är intresserade eller låt tråden vara
The Hassle
|