|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Jag har bra omdömmen på tradera och folk har köpt av mig förut på whoa. sök på mina gammla trådar så får ni se.
jag bor i eskilstuna, skickar mer än gärna! frakten ligger på allt från 40 kr till 200 kr max. beror på hur mycket du köper. rabatter får du givetvis om du köper många plagg. pz!
FAU
|
|
|
Riktgt bra saker , dock för stort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jo jag har blivit lite tightare på senaste! så säljer iväg 2a delen av garderoben nu. första åkte ju för nån månad sen. L-XL får räcka för mig nuförtiden! Fynda lite. är det nått du är intresserad av kan jag ta mått på sakerna. en del saker är inte så stora bara för det är XXL
FAU
|
|
|
Har även Lite nike skor och Hiphop Lp's som jag kan slänga upp sen vid intresse. Das Efx, Jay-Z osv. orginal pressar
FAU
|
|
|
hehe ok, precis det har du rätt i men jag vet att det är för stort för mig ändå.
men vad har du för size på skor?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Säg gärna till om du hittar lite L
|
|
|
|
|
|
För stort det med
|
|
|
det e däremot min strl, passa upp på nätet =)
|
|
|
ok kommer lägga upp det senare. ska tilläga att alla kläder är nya och knappt andvända. en del har lappar kvar också!
FAU
|
|
|
Jag hade med köpt om det inte hade varit som stora storlekar. jisses :P
Forumssignatur...<br>
|
|
|
|
|
|
Har även lagt upp skor och skivor nu!
FAU
|
|
|
|
|
|
jag är sugen på en del grejer, adda gärna msn så vi kan snacka mer. pdk_036@hotm.....
|
|
|
|
|
|
Jag måste ha Das Efx-vaxet... Jag addar dig.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
|
|
|
om skorna finns kvar, hojta gärna på mig!
..
|
|
|
Svarta LRG tröjjan såld Blåa Eckö Hoodien såld Mecca Back in the game Tshirt såld Sneaktip dont step on my kicks Tshirt såld Orisue svart/lila Tshirt såld Mecca Grå Tshirt såld Enyce Tshirt såld
Finns en del saker som väntar på betalning också. direkt pengarna kommer in och grejjerna skickas så är dom också sålda och då skriver jag det här.
FAU
|
|
|
Analogic Tröjjan såld Nike Air Force One Skor sålda Crooks&Castles "Aint No Such As Halfway Crooks" såld Dissizit Deadstock Tshirt såld
Alla andra plagg är kvar. kom igen nu! mycket fett kvar bara skriva till mig så löser vi allt
FAU
|
|
|
Finns ju mycket kvar. alla som köper mer än 2 Kläder/Skor/Skivor så bjussar jag på frakten!
FAU
|
|
|
10 Deep Jackan är funky freesh. Är den riktigt bauta i storleken? Har själv en skinnpaj och är samma "format" som är xl och den är nästan för liten. 180- 70kg, kan den passa måntro?
Wearing my Rolex
|
|
|
|
|
|
får se vad som finns vkar när jag får cash, men är sugen..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
|