I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[SÖKES] Någon med koll på andrahandsvärde på gammal hiphopvinyl.

Övrigt - Köp & Sälj

2009-02-06 10:50

[SÖKES] Någon med koll på andrahandsvärde på gammal hiphopvinyl.

Yes! Jag har tänkt att sälja av ett stycke electro/old school hiphop på vax. Om det nu finns intresse för sådant... Är det någon här som vet att dom har bra koll på andrahandsvärdet? Eller kanske vet någon hemsida som skulle kunna ge ett hyfsat riktmärke. Jag är ytterst tacksam för all hjälp.
Fridens...

HÖSclique, in your face like semen!

2009-02-06 10:56
Det gäller först och främst vax från tidigt 80-tal till tidig -90.

2009-02-06 15:52
Kolla discogs.com marketplace? Tänker du sälja allihop till paketpris så får du gärna PMa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2009-02-07 17:48
Testa att lägga ut plattorna här först så kan du säkert få ett bra pris. Vill du ha hjälp med värdering så kan du PMa mig.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2009-02-07 20:00
Discogs har övepriser så det sjunger om det. Discogs är ingen plats för dom vill sälja rätt snabbt utan det är bättre att hitta en och samma köpare som köper allting, men då ska man ha interessanta grejer. Om man hittar en som man kan sälja allt till så slipper man massa mailsnack och skickandet av en till två plattor. Lägg ut hela samlingen och ange pris för allt så kan du bara sälja allt till någon som bor i Sthlm t.ex
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-07 21:32
Överpris? Man klickar på market price history så ser man exakt vad skivorna sålt för.

2009-02-09 10:39
Har äntligen blivit klar med en lista på det jag tänkt att släppa iväg. Men den är för lång för ett inlägg, så hooka mig med era mailadresser om ni vill kika på den.
Ps. ABABABab, tack för tipset med discogs.com!