I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: iPod Touch, kanske även iPhone

Övrigt - Köp & Sälj

2009-03-01 17:55

Köpes: iPod Touch, kanske även iPhone

Köper iPod Touch (senaste modellen) i valfri minnestorlek.
Krav: allt ska ingå, bra skick, inga problem med maskineriet... :)

Kan även tänkas köpa en iPhone (3G - svart färg, valfri minne) som är upplåst om priset är det rätta, samma krav där som på iPoden...

Mötes enbart i Stockholm!

Kom med bra priset och jag slår till direkt!
PM'a mig helst.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-01 21:29
Jag kan byta mot tvspel om pengar inte är av intresse?

Vad sägs om helt nya inplastade Call of Duty 5, Skate 2, Killzone 2, Halo Wars, Silent Hill 5, Street Fighter IV? Några andra spel? Välj fritt?
Handkontroller? Tillbehör?

Kan byta spelsaker rakt av, eller dra av på priset.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-03 23:28
Byte mot Xbox 360 Wii, Nintendo DS, PSP?

2009-03-16 20:24
Kan även vara sugen på en iPod nano, antingen svart eller silver-färg.
Det ska vara den senaste modellen.

Kan fortfarande byta mot tvpspel. Reisident Evil 5 är ju hett nu? Eller kanske Empire Total War?
Kom med förslag!

2009-03-26 16:34
Kom igen?

2009-03-27 08:51
youre screwd