I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tre grymma samplers, EPS16+, MPC2K, MPC 60MK1

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-03-23 18:05

Tre grymma samplers, EPS16+, MPC2K, MPC 60MK1

Ett gäng feta hiphopsamplers!
Hey! Har kommit fram till andra livsbeslut och valt att sälja av min samling med samplers..

Ensoniq Eps 16+
Skön klaviatursampler med riktigt roliga onboardeffekter! Jag har själv använt den till att sampla exempelvis Rhodes/mellotroner osv...
Pris: 2000kr (Spekulant)

Akai Mpc 2000
Classic modellen som jag finner mer stabil än Xl. Senaste opperativet följer med på två disketter samt en zip. Yes! Det följer med en zipläsare och en disk. Grymt skön maskin, kommer snabbt igång på den!
Pris: 5500

Akai Mpc 60 MkI
Vad kan man säga? Tyngsta trummljudet skapas med denna maskinen! Finns en anledning till att Dj Premier och Dj Shadow väljer denna maskin till sin master! Jag älskar denna maskinen men måste nu tyvärr släppa den av ekonomiska skäl. 2.02 Opperativet, det äldre och stabilare! Den har aldrig hakat upp sig för mig. (använt den princip konstant ett år nu). Med följer ett gäng disketter.
Pris: 9000kr

Hör gärna av dig om du har något att fråga om! Mvh/ Olof
Mobil: 0738125511

Vart har nöjet tagit vägen med att leta samplingar från vinyler bland dagens såkallade producenter?