I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[SÄLJES] LG KC910-mobil

Övrigt - Köp & Sälj

2009-05-12 04:02

[SÄLJES] LG KC910-mobil

Säljer min mobil då jag inte har råd att ha en så pass dyr (allt är relativt, jag vet, men för mig är den det) mobil. Det är en LG KC910 och färgen är silver. Den köptes på Onoff-butiken vid Hötorget för ungefär en månad sen för 4 500:-. Den är i bra skick och funkar felfritt. Kvittot är självklart sparat.

Detta ingår vid köp:
-Laddare samt en extra reseladdare.
-Datorsladd.
-2GB minneskort.
-Bluetooth-headset från LG.
-1 penna till mobilen (köpte ett tvåpack men en av dem fungerar dåligt).
-Originalkartong.

Mer info om mobilen: Länk till http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/62477?opendocument&markID=60-13-13

Jag finns i söderort men möter inte upp, den skickas enbart. Är den inte såld innan torsdag så kommer den upp på Blocket då, så passa på.

Pris: 1 500:- inklusive frakt.

Priset är redan bra, enligt mig i alla fall, men vill ni pruta (endast vid snabb affär) kan ni skriva vad ni är villiga att betala, räkna dock inte med att jag går med på det men om ni vill försöka så stör det inte mig, jag tar en titt på förslagen i alla fall.

Skriv inte till mig om ni inte vet att ni har pengar och kan göra affär, tack.

Släng iväg ett privat meddelande eller gästboksinlägg alternativt mejla om ni föredrar det: [email protected].

SOUTHSIDESTHLM
"Visste redan då att detta skulle bli mitt liv, så det är klart att jag njöt när jag satt och rökte weed"

2009-05-12 04:06
Kanske bör tillägga att den är olåst, jag har använt Telia Refill-kontantkort men vill ni ha något annat så går det bra med vad som.

I övrigt fick jag nog med allt.
SOUTHSIDESTHLM
"Visste redan då att detta skulle bli mitt liv, så det är klart att jag njöt när jag satt och rökte weed"

2009-05-12 08:49
Upp...
SOUTHSIDESTHLM

2009-05-12 13:02
Ingen sugen?

Hör av er.
SOUTHSIDESTHLM

2009-05-12 13:49
har hört av mig men inget svar, verkar vara en lösdrivare
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2009-05-12 13:57
Jag finns i söderort men möter inte upp, den skickas enbart.

varför lät det så skumt det där?
((MAAD))

2009-05-12 17:06
Många nya på sistone som säljer ut fina varor 1-3 k billigare än vad man kan få på blocket samt de skickar endast man kan inte hämta

skumt

2009-05-12 21:20
Det är lågkonjunktur = vilda västern
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2009-05-13 01:22
Nappa inte på detta. Han bor i sthlm men har inte stake att möta upp. En månad gammal o han säljer den för ca 65% mindre. Nej! Då måste man betala förskott= ni vet vad.

2009-05-13 04:11
Dirty-Dave: Ungefär så. Min ekonomi är inte vad den bör vara.

-Kmed-: Prata inte om saker du inte vet något om. Jag har väl inte skrivit på ett enda ställe hur jag vill göra med betalning, eller? Hur kan du möjligtvis ha ens en aning?

Jag har mina skäl angående varför jag inte möter upp, tro mig... Att ta sig till andra sidan stan och stå och vänta i ett kallt pisscentrum i en timme och när man försöker få kontakt med personen man har avtalat möte med är mobilen avstängd, att stanna hemma en kväll enbart för att någon ska komma hem till mig och hämta något men inte behagar att varken dyka upp eller förklara sig, bl.a.

Jag har inte tvingat någon att köpa någonting, det är helt och hållet upp till er...

Från och med nu kan vi kanske skippa skitsnacket och lämna tråden åt de som vill köpa, förslagsvis.
SOUTHSIDESTHLM

2009-05-13 08:17
denna person säljer nog ingenting, skickat mess och mail igår men inget svar, så tråden kan nog stängas nu
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2009-05-13 15:49
inte tillräckligt trovärdig expression...

2009-05-25 00:03
-Kmed-, and-one: Det är såna som ni som förstör det här forumet och sänker det så jävla långt ner, fast att det egentligen är riktigt bra. Hur fan tänker ni, jävla muppar? Varför ska jag svara på någonting som redan framgår i annonsen, t.ex? Det kanske bara är jag, men det är ju en fördel om ni läser den innan ni skriver ett PM/mail.

Vill ni fortsätta den här diskussionen så kan ni skicka ett PM så övriga slipper se eran skit.

Mobilen finns hur som helst kvar, släng iväg ett bud via PM/mail om ni är sugna. Snabb affär prioriteras.
SOUTHSIDESTHLM

2009-05-25 08:30
perfekt att den finns kvar, då kanske man kan svänga förbi dig idag och plocka upp den

2009-05-25 11:38
Jag finns i söderort men möter inte upp, den skickas enbart. Är den inte såld innan torsdag så kommer den upp på Blocket då, så passa på. litte skumt tycker jag

2009-05-25 11:59
tror inte folk på blocket går på denna scam iofs

2009-05-25 13:30
elusium Jag finns i söderort men möter inte upp, den skickas enbart.

Var det inte expression som sålde mobilen?

2009-05-25 17:37
Pistol: Han citerade ju mig, sen att han gjorde det på ett förjävla dåligt sätt är ju en sak. Läs ordentligt nästa gång, för fan.

Om ni tittar ovanför i tråden så har jag gett mina förklaringar, sen att ni verkar vara totalt dumma i huvudet kan jag inte svara för.

Lämna tråden till de som vill handla nu, vill ni bara jiddra och snacka skit kan ni slänga iväg ett PM till mig och sluta sänka nivån på forumet.
SOUTHSIDESTHLM

2009-05-26 12:01
Varför inte säga en tid, vi säger 17.00 på gatan nedanför dig. Inte precis att du tappar någon tid på det :)
..!.._{-,..,-}_..!..

2009-05-26 12:05
nej men om det är en scam så vill man inte helst mötas upp och sälja en produkt som egentligen inte finns :)
Skivsamlare

2009-05-26 12:10
Vilken jälva idiot. Vilka jälva dåliga argument du har till varför du inte vill möta upp. Det är väl fan bara att säga att "kl 17 är jg hemma och käkar, står du nedanför mig då är den din, annars går den vidare till ngn annan". du kan ju omöjligt vara ute och drälla dagarna i ända? isf får ni väl mötas på konsum där du häckar med din moppe då? hur svårt kan det vara?! och du säger att köparna förstör whoa.. på whoas köp/sälj brukade man kunna lite på personer till 99,9%.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2009-05-26 14:07
ännu en anledning till att vara misstänksam

2009-05-26 14:09
F.ö så e han inte med i erfarenhets tråden