I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[SÄLJES] LG KC910-mobil

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-05-12 04:02

[SÄLJES] LG KC910-mobil

Säljer min mobil då jag inte har råd att ha en så pass dyr (allt är relativt, jag vet, men för mig är den det) mobil. Det är en LG KC910 och färgen är silver. Den köptes på Onoff-butiken vid Hötorget för ungefär en månad sen för 4 500:-. Den är i bra skick och funkar felfritt. Kvittot är självklart sparat.

Detta ingår vid köp:
-Laddare samt en extra reseladdare.
-Datorsladd.
-2GB minneskort.
-Bluetooth-headset från LG.
-1 penna till mobilen (köpte ett tvåpack men en av dem fungerar dåligt).
-Originalkartong.

Mer info om mobilen: Länk till http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/62477?opendocument&markID=60-13-13

Jag finns i söderort men möter inte upp, den skickas enbart. Är den inte såld innan torsdag så kommer den upp på Blocket då, så passa på.

Pris: 1 500:- inklusive frakt.

Priset är redan bra, enligt mig i alla fall, men vill ni pruta (endast vid snabb affär) kan ni skriva vad ni är villiga att betala, räkna dock inte med att jag går med på det men om ni vill försöka så stör det inte mig, jag tar en titt på förslagen i alla fall.

Skriv inte till mig om ni inte vet att ni har pengar och kan göra affär, tack.

Släng iväg ett privat meddelande eller gästboksinlägg alternativt mejla om ni föredrar det: [email protected].

SOUTHSIDESTHLM
"Visste redan då att detta skulle bli mitt liv, så det är klart att jag njöt när jag satt och rökte weed"