I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Dj Bord från JP Disco

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-06-19 23:53

Säljes: Dj Bord från JP Disco

Säljer ett limiterat dj-bord från JP Disco i Göteborg. Bordet är utformat speciellt för att på det övre planet förvara ett par skivspelare och en mixer. På det mellersta planet finns det en liten hylla med plats för hörlurar, cd-spelare, reciver och det nedersta planet som är indelade i 3 sektioner har plats för minst 100 vinyler.

Jag har endast haft bordet i min lägenhet sparsamt använt i ca 2 år, det senaste året har det tyvärr enbart stått nermonterat på grund av brist på plats i lägenheten. Bordet är endast tillverkat i ett fåtal exemplar och är alltså i mycket gott skick.

Till skillnad från bordet på bilden är mitt bord i en antracitgrå ton (blå/grå). (De svarta hålen på bilden är anpassade för att gömma kablar vilket gör att du på ett snyggt sätt undviker både trassel och fula sladdar)

På grund av dess storlek är det ingen vits att skicka det utan jag ser helst att du kommer och hämtar bordet på Hisingen i Göteborg.
Eftersom jag precis har flyttat är bordet nedmonterat i delar (lämpar sig bäst för frakt).

Pris: 1500 kr

/ Sebastian


(observera att färgen på bordet inte överenstämmer med bilden, färgen på mitt bord är blå/grå)