I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÄLJES: Stone Island-jacka

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-09-22 05:49

SÄLJES: Stone Island-jacka

säljer av en SI-jacka/rock som är väldigt ny och inte har börjat säljas i Sverige än.. enligt mig en av dem snyggaste SI-modellerna någonsin. som vanligt i slutet av månaden så börjar cashbehovet tränga sig på och den här jackan har jag nog inte råd att behålla, hade egentligen inte ens råd att köpa den, men så är det ibland...

den är inköpt i Miami i somras och använd vid ungefär sex tillfällen utomhus... absolut nyskick. den är svart i storlek XL (bör dock egentligen passa M/L, fett liten i storleken som vanligt) kvitto, prislapp och två av tagsen som jag fick med när jag köpte den ingår vid köp. som jag har skrivit så bor jag i Vällingby/Vasastan, till övriga Sverige skickas den med rek.. slår ni till den här veckan så kan jag bjuda på frakten. då jag inte ens har en kameramobil för tillfället så kan jag inte fota, men bor ni i Sthlm kan ni få känna/kolla på den innan ni bestämmer er om ni kommer ut till V-by.

tänkte köra budgivning, skicka PM vid intresse, uppdaterar med vilka bud jag får i tråden.

bilder, info: Länk till http://www.stoneisland.com/item/store/STONE+ISLAND/tskay/0735EF3C/rr/1/cod10/41152149AC/areaid//sts/

som sagt så kan jag mötas upp när som helst i V-by alternativt Vasastan. PM!

ALLMÄNNA IDROTTSKLUBBEN