I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sizzla paket?

Övrigt - Köp & Sälj

2009-10-24 20:22

sizzla paket?

sizzla paket?

I sammband med gårdagens sizzla spelning i malmö fick jag hans autograff på en 7tumms skivan, som jag hade tagit med mig.han skrev sizzla på a sidan(just one of those days) och sizzla kalonji på b sidan (why should i?) samt på sleeven skrev han sizzla bless up.
nu undrar jag vad ni skulle kunna tänka er betala för denna 7a +17 andra 7 tumms singlar jag har med sizzla och rise to the occasion albumet på vynyl.

en del av singlarna är pirat hip hop remixar alltså hip hop beats som han sjunger på ?

här kommer listan

skiv bolag. låt A sida. låt B sida. riddim/hip hop beat.

1. RMC trampel remix version H to the izzo (jay z).
2.dido record cute-n-she nice version Hip hop beat clipse.
3.secret productions wha dat version Nothing/clipse.
4.RMC red pon dem bountykilla Pon di river/Stalang.
5.RMC guns oute version Brake ya neck busta rhyme.
6.blacker dread in my thoughts riddim stalang/stalang.
7.m.u.s.s.e.l. oops (raw) sizzla &keri oops(edit) oops oh boy/missy eliot.
8.hype thing pretty woman top a top(Bounty) Ugly(bubba sparx)/lovepunnanybad.
9.kunt Posse gimme a try /im wid d girls. 2 gammla reggae riddims ej orginal vers..
10.RMC Talaban mix sizzla/bouanty/frisco kid. version ?foxy brown/?riddim.
11.special remix breath of life. version whos that girl(Eve)/riddim.

ok där har vi alla mina sällsynta remixar ska kolla i backarna om jag hittar nån 12a ?
men jag fortsätter me original 7orna nu .

guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat

2009-10-24 20:23
12.In the streetz. long live the king. version computer paul gideon
13.Big jeans records. nah move freaky. 6-0-0(Danny English)
14.Adex records, Reggae dimond vol1. bam rush (raw). bam rush (edit)
15.Xterminator prouductions. gone a war. version. proud by Phillip Burrell 2000.
16.Xterminator. babylon cowboy. version. p.burrell 1997.
17.VCP. hi there. rhythm/gumm (Owen "Bassie" Rennalls)

Sist men inte minst
18.VP Records. Just one of those days. why should i?. Digital-B. Bobby"Digital"Dixon.

Alla låtar skrivna och sjungna av m.collins

som sakt vill jag sällja allt i ett paket om ni bjuder tillrekligt med pengar? mvh kingsclub
guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat

2009-10-24 20:24
jag hittade 2 till 7or och 3st 12or =) som jag slänger inn i mitt sizzla paket .

19.Baby G records. come on. version Mexican (riddim) Craig Parkes 2002.
20.Fat Eyes renigade (raw). renigade (edit).prod by bulby/fatta&karl toppin.

12a

1.side a = sizzla " solid as a rock " .side b=vibez kartel & wayne marshall "1.karl kani" "2.why you doing it" remix by dj obsession.

2.Fire fraternity dub plate#1. dirty side -1.sizzla -blood a run.2.sizzla-get to the point.3.capleton-wha gwaan. clean side samma låtar fast edit ?(remixed by dj fashion)

3.bad man refixes. dis side:1 blood bath (bounty killer)dirty.2blood bath clean.3 knowledge (sizzla)dirty.4 knowledge clean.
dat side:1.stop me food (mr vegas) dirty.2stop me food. clean.3watch the hype (mad cobra)dirty.4 watch the hype. clean.
remixed by:badman & dj fashion.
dom här 12orna kör dom på kända hip hop beats...........

2009-10-24 20:36
ok jag hoppas att någon sizzla fan nappar på detta underbara erbjudande med inte mindre en 20 st 7 tumms singlar.3st 12or och albumet rise to the occasion som är enligt mig hans bästa allbum genom tiderna. okså att inte glömma autografen villket kommer bli värd en del pengar i frammtiden. som sizzla skrev ti mig igår bless up allihopa.