[SÄLJES] ACER Aspire 5530, defekt.

Övrigt - Köp & Sälj

[SÄLJES] ACER Aspire 5530, defekt.

Tjena!

Säljer min laptop som numer inte fungerar. Problemet är att den inte kommer förbi loadingbaren i vista, hänger sig, och när man kör felsäkert läge så hinner den bara till filen crcdisk.sys och då är det samma sak. Misstänker att det är någon drivrutin som är installerad som inte vista klarar av eller att disken helt enkelt lagt av. Lite specifikationer;

*Processor AMD Turion RM70

*Internminne 4 GB (2x2)

*Minnestyp DDR2 667 MHz

*Hårddisk 320 GB

*Grafikkort ATI HD3200

*Grafmin eget-Ink del 256/2048

*Ut-gångar grafikkort HDMI, VGA

*Skärm 15,4" WXGA

Stor disk, mycket ram-minne, skapligt grafikkort och kristallklar skärm. Det enda som krävs är eg. ett diskbyte i värsta fall..

Säljer nu denna under budgivning eller i byteshandel mot något annat roligt (helst macbook eller dyl)

wan me tå ki yå ä?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
1000
Jag är ledsen, men vill nog ha lite mer för den trots att den är defekt.
wan me tå ki yå ä?

1400kr
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
1600:-

1.600 ligger.. Första, andra..
wan me tå ki yå ä?

Jag kan ge 1700:- för den :)
You don't know what you got, until you lose it.
Okej, budgivningen slutar kl tolv i midnatt.
wan me tå ki yå ä?

Säljer dock helst till någon inom sthlm's området..
wan me tå ki yå ä?

har 10 mil till sthlm.. :)

Jag betalar frakten om jag vinner budet :)
You don't know what you got, until you lose it.
Sådärja, då var det hela avslutat. Har en kille som är intresserad, inom sthlm's området som har ett bud på 1.700:-. Om inte han nyper den går den till LindeR_ som är villig att betala frakten för att få datorn skickad till sig.
wan me tå ki yå ä?

LindeR_: Fortfarande intresserad?
wan me tå ki yå ä?

inte fått den såld?

1300kr
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
ligger fortfarande osåld här hemma..
wan me tå ki yå ä?

1500:- Kommer och hämtar den i stockholm.
Ska ner till storstaden nu till helgen
Jag ommöblerar dig som knog-itivt beteende, Freud har blivit tapetserare"
Tom: Neeeeej, varför såg jag inte detta tidigare?

Datorn finns fortfarande kvar, säljer den så fort som möjligt..
wan me tå ki yå ä?

bjuder 1100kr
Äh. 1500:- då får du ta den..
wan me tå ki yå ä?