[KÖPES] Jedi Mind Tricks vinyl (vill även ha tips på bra vinylbutiker)

Övrigt - Köp & Sälj

[KÖPES] Jedi Mind Tricks vinyl (vill även ha tips på bra vinylbutiker)

jag söker diverse Jedi Mind Tricks vinyler.
har dock redan Violent By Designt, Visions Of Gandhi och Legacy Of Blood men är ute efter de andra albumen + 12" och även 12:or de medverkat på.

vill även gärna ha tips på bra affärer där jag kan köpa dessa vinyler, helst i sverige!

peace

if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Du kan köpa "History of violence" på www.megastore.se, för 205 kr (frakten kostar 33 kr).

Det var dock den enda vinylen dom hade med just Jedi Mind, men den saknas i din samling.
Jag köper antingen mina vinyler där, eller begagnat.
det låter dyrt.. men ett album kanske kostar så mkt numera?
fast jag har för mig att megastore är dyrare än andra ställen.
Kollat discogs.com?

Strafer

kollade den sidan nu! det fanns en hel del bra där. men jag fattar inte riktigt den sidan, det går ju inte att kolla vad skivorna kostar och det går ju heller inte trycka på "add to cart" eller "buy" nånstans?
är det ingen affär eller ?
NO SELL OUT!!! REGGAE: SVENSK HIP HOP'S "R&B PROBLEM"!!!
Hip hop, inte hip hop/R&B/reggae/soul. FATTA. ELECTRO ÄR HIP HOP.
INGEN läser din blog.
håll koll på Länk till http://www.coulisse.se

dyker upp där ibland + även massa annan fet vax.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alright!
tack, får kolla in dom sidorna då =)
Lite sent nu kanske, men när du har hittat den plattan du letar efter måste du ofta välja vilken version du vill ha (LP, CD och liknande) en bit ner på sidan, när du har kommit in på den specifika versionen kan du trycka på "Buy Vinyl" eller något sådant på högersidan under rubriken "Shopping", förutsatt att det finns någon som säljer den då!

Hoppas det hjälper trots att det är sent och lite rörigt!

//Strafer