I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Street art tavlor,

Övrigt - Köp & Sälj

2010-08-09 22:23

[Köpes] Street art tavlor,

behöver lite färg och former i mitt just nu jävligt sterila rum.. behöver åtminstonne 3-4 st. Antingen alla från samma konstnär eller från lite olika, så är du duktig på att måla eller har massa tavlor över så hör av er :)

Ps. Jag är inte allt för sugen att lägga ut allt jag äger på tavlor ;)

2010-08-09 22:35
Om du har facebook så lägger du till "Rasmus Olsen Thorbjörnsson" .. Han pysslar mycket med sånt. Haft utställningar med mera..

Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2010-08-09 22:36
Han har whoa men inte speciellt aktiv här..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2010-08-09 23:06
Eller så tar du kontakt med Jonas http://www.facebook.com/jonaschristoffer
Hans hemsida: ohdear.nu
pistol

2010-08-09 23:34
Tack tack! Facebook har jag, får man inte det samtidigt som passet?

2010-08-10 20:05
vill inte va en hater, men den där Rasmus bör ta en titt i MrSalesmans "Wack" tråd.

Patrik,

leta upp ett gäng drivvedsplankor, doppa dem i färg efter tycke och smak, montera på väggen mha. (horisontella) rör. billigt, bra och sannolikt bra mycket mer stimulerande än det mesta annat.

annars går det att hitta fräsch konst på ebay om man letar noga och har en hel del tur, går att fynda ordentligt om man hittar rätt (även om frakten oavsett kostar en del).
cry me a river!
--> thcrew

2010-08-10 22:52
Haha de där med drivved har slagit mig men har inte bollar nog att trycka upp ett par plankor..

Och Ebay känns så jävla jobbit, vill att nån skön snubbe som har förmycket tid ska snubbla förbi med ett par sköna konstverk och ta betalt i svampar typ skulle va grymt!

2010-08-11 05:06
äsch, plankor doppade i färg är det nya svarta. dessutom ger det dig säkert roligare trippar i slutändan.
cry me a river!
--> thcrew