I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] TJEJSNEAKERS Wmns Nike Air Jordan 5, Adidas x Fafi, Reebok pastels m.f

Övrigt - Köp & Sälj

   

2011-01-23 14:12

[Säljes] TJEJSNEAKERS Wmns Nike Air Jordan 5, Adidas x Fafi, Reebok pastels m.f

Fraktkostnad står köparen för, och den kan ligga på mellan 20-80 kronor (beroende på vikt och storlek på varan. Frakt för större varor som jackor och skor ligger med största sannolikhet på 60-80 kronor). Jag postar i gröna paket från Posten.

Betalning sker via överföring till mitt bankkonto.

Intressrad av något, hör av dig i denna tråd. Jag återkommer med mer information om själva köpet.


Wmns Nike Air Jordan 5



Information: Wmns Nike Air Jordan 5, köta för 1200. Använa ett fåtal gånger, men fortfarande i fint skick.

STORLEK: 38,5
PRIS: 700 + 80 kr frakt (eller högstbjudande + frakten)



Reebok Freestyle Hi Pastels pink


Information: Helt oanvända Reebok pastels i rosa, köpta för 799. Två skosnören ingår, ett par ljusrosa och ett par i ceris.

STORLEK: 38
PRIS: 350 + 70 kr (frakt)



Adidas x Fafi. Sleek Fafi Sunshine


Information: Sneakers ur Adidas och den franska graffitikonstnären Fafis första kollektion. De är använda och lite smutsiga, men trots flera år på nacken i fint skick. Tips. Skosnörena går att tvätta och jag brukar använda vanish på skosulan för att få den vitare.

STORLEK: 38 2/3
PRIS: 300 + 70 kr frakt




Adidas x Missy Elliott


Information: Adidas x Missy Elliott, fodrade (har använt dem en del under vintern)

STORLEK: 38,5
PRIS: 60 (+ 70 kronor frakt)




Tygskor, helt oanvända.


Information: Tygskor, aldrig använda.

STORLEK: 38
PRIS: 40 kronor (+ Frakt 50 kr)




Om ni är intresserade så säljer jag mer kläder och smycken här.