[Säljes] 5st Iphone 4
Iphone 4 16gb i obruten förpackning Låst till Telenor ( 3st ) 4999:- Iphone 4 16gb låst till Telia - 4999:- Iphone 4 32g låst till 3 i obruten förpackning - 5499
Bara o handla apeman!! Jag va sen på tåget o köpte min för några veckor sen men fyfan vilken grym lur! behöver du finanser kan vi väl snacka om overkill x 577orna:P
stick the fucking flag up yer god damn ass
2st telenor finns kvar samt 3 och telia! Passa på medans det finns! Kan skickas över hela sverige!
Kvitto finns till samtliga mobiler!
Det tror jag säkert. Står alla beställningarna i ditt namn?
SLUT SÅLT! Återkommer när jag får in fler prylar!
Finns iphone 4 helt ny i obruten förpackning. 16GB Låst till 3 Med kvitto & Garanti. Endast 4999:- En telia i öppnad förpackning! OBS endast 4399:- med kvitto!! Passa på Pm vid köp!
Fan sluta snacka skit i tråden. Vadå "tjuven"? Vet ni ens hur sånt här fungerar? Om någon stjäler iphone 4 från en butik så är den IMEI'en paria inom några timmar. Antagligen jobbar snubben i butik själv eller känner någon som gör det och köper för inköpspris.
Var menat som ett skämt.. Och det är väl inget att gråta över ?. Tyckte bara det lät skumt att alla telefoner som säljs är redan låsta till olika abonnenter.. + att han har typ 20 trådar med olika telefoner som säljs. Tyckte det lät skumt.. Men men.. Antar att du har rätt.
Kan garantera att det inte är något stöldgods. Om det nu vore det så är det ingen smart plan att lägga ut på ett sånt här forum! Har även kvitton på alla varor. Just nu finns det endast Iphone 4 16gb låsta till 3! Släpper dom för 4700 så passa på medans det är billigare! ENDAST PM vid köp
Som sagt. Jag tror garanterat du har kvitton. Men står ditt namn på alla beställningar? har du skimmat kort eller har du beställt saker i folks namn?
Dumma frågor du ställer. Om jag nu hade gjort något sådant tror du verkligen att jag hade svarat i ett sånt här öppet forum isåfall?
Är du intresserad av att göra ett köp? Eller vad är det frågan om?
Nej, däremot utsatt för ett bedrägeri där någon beställde 3 iPhones i mitt namn från telenor... lustigt att du sålde just tre från telenor...
Sjukt, tycker det här känns skumt..alla dina tidigare trådar är om nya saker du säljer...bara så ni vet så sitter det en spårare i varje iphone, så är dom stulna gör ni inga bra köp. Däremot kan jag ta in helt nya iphones från min bror som jobbar i california. Dock finns det bara engelska, men jag har själv en sån och det funkar helfint. tar in dom för 3800.
RICH-ENT
Självklart iphone 4.
RICH-ENT
Mina Iphones är svensk sålda med svensk meny. Ett kvitto till varje Iphone. Jag kan plocka hem utländska också med Engelsk meny för betydligt lägre pris! Men som jag märkt så säljs Svensk sålda mycket bättre! Inga bedrägerier. Inga stölder. Inga förfalskade kvitton. 100 % Ärliga Iphones direkt från butik! Som sagt tidigare. Just nu finns det endast 3 låsta inne!
Förklara varför just du, av alla människor, kan sälja iPhones som inte är fuffens på något sätt, med kvitto från butiken, till ett konkurrenskraftigt pris. Varför kan du sälja till bättre pris än Telia, telenor, eller 3, trots att det är deras telefoner du säljer?
Jag kan också göra det men väljer att inte göra det. Kan sälja er 25 stk Iphone 4 nu för lägre pris än vad du finner på operatörernas sida. Skulle dock vara väldigt omoraliskt och något man får sparken för. Ergo, snubben kanske jobbar i butik och köper loss telefonerna för att sälja dem med minimal vinst men ändå en vinst?
Nu räcker det med frågor och snokerier. Ni som är intresserade av Iphone 4 16gb i obrutenförpackning Låst till 3, kan langa ett PM.
Hur som helst. Det är fuffens med det här. En säljare som inte kan svara på frågor är inte direkt en säljare man ska lita på...
Toastare
2011-03-10 08:33
hobbyinternetpolis
www.twitter.com/jimmypistol232
Nu räcker det. Låter bara som du är avundsjuk och vill förstöra mina affärer.
Skivsamlare
2011-03-10 12:24
men jag känner som honom med :p hade jag vetat exakt hur du fick tag på dom, och att det var 100% safe hade jag nog köp en. Men det känns fishy bara, hehe!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Telefonerna är inköpta privat till familj och vänner, men efter ändrade omständigheter så valde jag att sälja dem igen. Ibland förlänger vänner/bekanta sina abonnemang hos respektive abonnent och då brukar man få med telefoner, det händer att dom inte vill ha dom utan vill ha pengar för dom istället. Då brukar jag köpa dom och sen sälja vidare. Hoppas ni är nöjda nu för ett utförligt svar på alla frågor.
Jaa så att säga..vad skulle jag säga nu igen...hmm jaaa...nej jag vet inte? Sålt typ 10 iphones, och alla dina vänner och kompisar behöll sina nokia 3310 och säljer istället iphonen till dig? Du måste ha tur som har mer än 10 vännner och alla har råkat ut för samma sak. nu är det inge barnsagor för en fritidsklass en varm sommar dag med en glass i handen, som du försöker lura.
RICH-ENT
Förstår att du vill få sålt på dina Utländska iphones, Men bara för det går trögt för dig behöver du inte bli avundsjuk!
Från min sida handlar det om att jag just blivit utsatt för att någon beställt 3 iPhones i mitt namn och skickat räkningen till mig. Jag antar att de inte skulle ha dem som legoklossar hemma, så de sålde förmodligen den. Ungefär så som du gör. Det låter för bra för att vara sant att du drar runt på stan och köper folks helt nya telefoner svinbilligt å får dem att behålla sina gamla ericssontvålar...
Vem säger att jag köper dom svinbilligt? På alla kvitton jag har står det klart och tydligt att abonnenmanget är förlängt och man får en mobil för 1kr på köpet. Så sluta snacka om sånt ni inte har en aning om. Om ni inte ska köpa något kan ni lämna tråden!
Till er som tror att han håller på med fuffens kan jag tillägga att ja köpte 2st iphones av honom. båda var nya o fina med kvitto.
"Kan garantera att det inte är något stöldgods. Om det nu vore det så är det ingen smart plan att lägga ut på ett sånt här forum!" Whoa är ett av dom köp och sälj sidorna där häleriet härjat duktigt genom tiderna...
Dra åt helvete
Jo, men det är för att hiphop är en grogrund för kriminalitet.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Säljer inte ens iphones, berättade bara. Och om dom köpt dom med sitt abonemang så är dom fortfarande låsta till just det. så man får betala i månaden för abonemanget, alltså kan dom omöjligt vara avbetalda.
RICH-ENT
Kalla kårar av detta någon _TROVÄRDIG_ här på whoa som kan intyga?
Dra åt helvete
varför skulle inte jag vara trovärdig? jävla idiot!
Skivsamlare
2011-03-11 12:16
För du varit medlem i 5 månader och är inte direkt ett namn man känner igen :)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Graffare
2011-03-13 00:19
om man behöver snabba pengar och inte är rädd för kronis kan man beställa massa telefoner från olika bolag för att sälja så vips så har man hundratusentals kronor!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
apeman då måste ju någon gjort en kreditkontroll på dig för veta du är kreditvärdig för abbonemang bara ringa och kolla vem som tagit kreditkontroll på dig man brukar få brev också :D