[Säljes] Paket med Hip Hop CD-skivor säljes i Göteborg Har följande skivor i en kasse här i Göteborg, mestadels Hip Hop, endast en svensk (men det är ju å andra sidan en klassiker), totalt 58 album.Orkar inte splitta upp dom utan vill sälja rubbet till en köpare, första personen som langar upp 600:- vid min dörr kan hämta upp följande skivor:2Pac – Loyal to the Game50 Cent – Get Rich or Die Tryin’ Beastie Boys – License to IllBeastie Boys – Root DownBeastie Boys – Hello Nasty (papputgåvan)Beastie Boys – Sound of Science (2CD papputgåva)Common – Like Water for ChocolateCommon – Be (deluxe edition m DVD)D12 - Devils Night – TFDe La Soul – Mosaic ThumpDead Prez – Lets Get FreeDilated Peoples – 20/20Eminem – The Real Slim Shady LPEminem – Marshall Matters LPEminem – Encore – TFEminem – 8 Mile soundtrackErykah Badu – BaduizmErykah Badu – Mama’s GunG Unit – Beg for MercyGangstarr – Full Clip a Decade of Gangstarr 2CDGangstarr – The OwnerzHi-Tek – Hi-Teknology - TFJay-Z – Reasonable Doubt – TF/sprickaJay-Z – Vol.2… Hard Knock LifeJay-Z – The Blueprint -TFJay-Z – The Blueprint 2Jay-Z – UnpluggedJay-Z – The Black AlbumJurassic 5 – Power in NumbersKool G Rap – The Giancana StoryMobb Deep - InfamousMobb Deep – Hell on EarthMos Def – The New DangerMos Def & Talib Kweli – Black StarMusic – SoulstarNERD – In Search OfNAS – Illmatic – TFNAS – It was Written – TFNAS – I AmNAS – NastradamusNAS – Stillmatic NAS – The Lost Tapes – TFNAS – God’s SonNotorious BIG – Ready to DieOutkast - Big Boi & Dre Present...Outkast – Speakerboxxx / The Love Below – TFPharrell – In My Mind the PrequelRaphael Saadiq – Ray RaySidewalk Headliners 2CD – TF/sprickorSnoop Doggy Dogg – DoggystyleSnoop Dogg – Rhytm & GangstaTalib Kweli & Hi-Tek – Train of ThoughtTalib Kweli – The Beautiful StruggleTalib Kweli - QualityThe Game – The Documentary The Neptunes – Present… ClonesThe Roots – PhrenologyThe Roots – The Tipping PointTotalt alltså 58 Album"TF" efter albumet betyder att det finns någon form av skada på fodralet, oftast är det att framsidan släppt. Själva skivorna är i helt ok skick. Hade säkert kunnat få mer om jag sålt av det styckvis men jag pallar inte.Är inte direkt aktiv här på forumet så skicka helst PM vid intresse, går såklart bra att skriva eventuella frågor även här i tråden.