I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Jackor. Chalkline, LRG, Analog, Nike, Section

Övrigt - Köp & Sälj

   

2012-01-13 14:47

[Säljes] Jackor. Chalkline, LRG, Analog, Nike, Section




Säljer en massa jackor. Vi börjar högst upp i vänstra hörnet!

En section vinterjacka, vit och svart med sectionmärke på ärmen. Skick 7/10, strl m. Sitter som en m. Pris: 300:-

Jämte den ligger innerjackan som man får med. Svart/brun/vitrandig med stort sectionmärke över bröstet. Skick 7/10.

Mitten till vänster ligger en analog vändbar jacka. Ena sidan är svart och sidan man ser är någon slags woodcamo. Vadderad som en tjockare hood så den håller värmen. Skick 7/10

Strl S. Sitter som en S/M. Pris 250:-

Till höger i mitten ligger en nike baseballjacka, svart med vit/mörkgråa muddar, stort N på vänstra bröstet. Knappen längst ner saknas men om man vill ha den i kan man lämna in den hos en sömmerska så fixar dem det för 30 spänn.

skick förutom knappen 7/10. Strl L, sitter som en M/L. Pris 175:- pga knappen.


Längst ner till vänster ligger kronjuvelen i samlingen, en ChalkLine Charlotte hornets Basebolljacka.

Sjukt fet jacka med det gamla NBA-laget Charlotte Hornets, som inte existerar längre, har hittat liknande på nätet, men aldrig en exakt likadan. Kan tänka mig att den är värd lite pengar men marknaden är ju inte superstor i Sverige. Lätt fordrad, passar bra på våren, sommarkvällar, hösten. Loggan på framsidan och stor text på baksidan. Liten fläck på två av muddarna, dock syns det inte när man har på sig den.
skick 8/10. Strl L, sitter som en M/L
Pris: 450:-




Längst ner till höger ligger en Lrg vårjacka, beige med lila och blå ränder. Kostade en hel del pengar när det begav sig.
Stort guldlackat lrg-märke på högra bröstet, på vänstra bröstet sitter det en liten stashpocket. Zipper med lrg-trädet.

skick 7/10. Strl L, sitter som en M/L. Pris 200:-

Om ni vill ha mer bilder så maila bara så fixar jag det!

Givetvis är det prutbart, plockar du allihop får du dem för 1100:-

Bor några mil utanför gbg, har lite svårt att ta mig in men jag skickar gärna, köparen står dock för frakten.



Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.