I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Kläder

Övrigt - Köp & Sälj

2012-04-02 16:47

[Säljes] Kläder

Dags att rensa upp lite i garderoben. Detta är grejer som jag skaffat men använt kanske en eller två gånger, efter det har dom legat i garderoben så alla kläder är i prima skick.

Analog flanelljacka XL 450 kr
Analog jacka XL 650 kr
Ecko t-shirt XXL 100 kr
Blank Decks t-shirt (aldrig använd) XL 50 kr
Miskeen långärmad t-shirt XXXL 100 kr
Avirex hoody XXL 250 kr
3 st LRG t-shirts XXL 150 kr/st
Sean Jean jeans 40 200 kr

bilder

Finns i Norrköping men kan skickas över hela världen.

:D

2012-04-11 12:43
Ecko t-shirt XXL 100 kr
Blank Decks t-shirt (aldrig använd) XL 50 kr

är sålda, köp resten nu.

2012-04-15 14:51
köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp

2012-04-24 13:21
löning imorgon! varför inte ge den till mig?

2012-04-27 23:45
Baseball jackan är Analog och i storlek XL? Hade den varit i M/L vore de nice, om den inte är liten i storleken?Bor i Norrköping..
Alltid bra priser på begagnade kläder!
http://billigtbeg.tumblr.com

2012-04-28 13:58
Tyvärr är det tvärtom. Den är väldigt stor i storleken.

2012-05-03 02:20
LRG tishan med roboten är såld

2012-05-15 13:59
opp!

2012-05-24 17:59
lönardag imorgon ju!

2012-06-08 16:42
varför inte sätta sprätt på skatteåterbäringen här?

2012-07-03 03:03
PM på miskeen tröjan ? :)

2012-08-03 13:22
oj, ett inlägg. Skicka PM helst för då får jag ett mail, inte så aktiv här annars.

2012-08-03 16:53
Snygga grejer man jag är bara här för "löning och skatteåterbäring" kommentarerna... uppar med lite support!!!
ich lebe fur hiphop

2012-09-27 11:02
fan vad schyssta kläder! jag skulle köpa allt om jag inte redan ägde allt och försökte sälja dom.