I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Garderobsrensning. Klädmärken som adidas, New Era, Dickies, LRG osv!

Övrigt - Köp & Sälj

2012-06-05 18:51

[Säljes] Garderobsrensning. Klädmärken som adidas, New Era, Dickies, LRG osv!

http://s1053.photobucket.com/albums/s480/gonzalesjr1/

Kläderna hittar ni i länken ovan.

Information att tillägga är att priserna inte är skrivna i sten, de är diskuterbara... kan även tänka mig att byta om jag finner något intressant.

Du finner mig i Skåne, kan mötas upp i länets västkust... städer som Malmö, Lund, Landskrona samt Helsingborg. I annat fall betalar köparen frakten.

Kan slänga med keps gratis för den som köper något plagg och önskar sig huvudbonad!

Är det någonting som är oklart så skicka PM eller fråga här.

(Inlägget ändrat av GonzalesJr 2012-06-05 18:53:35)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-06-14 00:21
Allting finns fortfarande kvar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-06-14 10:26
Storlek på kepsar??

2012-06-14 10:33
Är lite sugen på Adidasjackan också

2012-06-14 14:17
Vill ha Adidas jackan men sen såg jag storleken.. 2xxl.. Stämmer d, hur stort är d liksom? Tar den rakt av om storleken funkar!

2012-06-15 02:09
Är intresserad av Celtics linnet, är det riktigt stort?
Assumption is the mother of all fuckups

2012-06-16 13:13
Jackans storlek är 2XL enligt lappaen, misstänker att det är XXL. Tycker själv inte den är för stor på bredden, det är dock att jag inte är så lång som jag tycker den ser lite för stor ut för mig (jag är 173 cm). Kan fotografera när jag bär den om det önskas, så kan ni se hur det ser ut.

Linnet är lite för långt för mig och min längd, dock åter igen är bredden inget problem alltså inte stor på det sättet. Hade ingen chans att prova i butik så de är oanvända när jag märkte de var för stora. Kan fotografera om ni vill se dess längd på mig.

Är det någon speciell keps du tänker på eller ska jag kolla storlekar till de flesta?

Jag har en till college jacka om det är intressant, kan lägga upp fotografi på den.

2012-06-17 09:39
Jag har 7 5/8 i kepsar så jag misstänker att dina är mindre, jackan är jag däremot intresserad av.

2012-06-29 10:21
Men hallå, driver du eller, vad händerr, är jackan kvar, JAG TAR DEN!