I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Norse Projects, Lush Life, UP mm

Övrigt - Köp & Sälj

   

2013-10-25 13:50

[Säljes] Norse Projects, Lush Life, UP mm

Svar i tråd eller PM.

Byxor:





Norse Projects Three, tapered med vit selvedge, stl 34. Riktigt grymma jeans som tyvärr är för stora för mig. Använda en gång och tvättade (vissa tycker inte att man ska tvätta sina jeans, jag är inte en av dem). Nya kostar 170 EUR, de här är så gott som nya och kostar 700:-, missa inte ut! Kan också tänka mig att byta mot samma eller liknande jeans i stl 31 eller 32.





HUF slim tapered, stl 36. Lite slitna men annars ganska bra jeans som jag själv skulle använda om jag inte blivit för liten för dem. 200:-





Denim Demon Aajja, stl 34/34. Samma med de här: Lite slitna men annars ganska bra jeans som jag själv skulle använda om jag inte blivit för liten för dem. 300:-





Carhartt cargoshorts, stl 33. Något urtvättade men annars inget fel. Skulle sparat om de inte var för stora. 450?





ES jeans, rak modell stl 34. Lite slitna, inte så grymma jeans i helt ok skick. 100:-





Levis 506, rak modell stl 34/34. Slitna jeans (vissa gillar visst sånt). 100:-





Matix, rak modell stl 34. Slitna, inte så grymma jeans. 100:-


Tröja:


Dickies baseballjacka, stl XL. Aldrig använd men utan taggar. 400:-


T-shirts i stl L, nya. 150 kr eller bud:


----------------------------------------------------



Hot Air.












Upper Playground.








Lush Life.




Foreign Family.


Kepsar (dammiga på bilden men rena när du får dom):



Svart/vit Yankees New Era 59Fifty. Oanvänd men utan taggar, klistermärken. Stl 7 1/8. Blå/vit Authentics Yankees New Era 59Fifty. Oanvänd men utan taggar, klistermärken. Stl 7 1/8 200:-








Jeremy Fish New Era 59Fifty. Använda och slitna men med galna mönster som ni hipsters kan sy pennskrin av eller vad ni nu pysslar med. 25:- styck.