[Säljes] Sv Hiphop Vinyler (Looptroop/Fjärde Världen etc) & Instrumentaler Jag har mer eller mindre tappat intresset så jag har bestämt mig för att bl a kolla intresset för några av mina vinyler. Bilder kommer upp på begäran.Jag är enda ägaren på samtliga skivor och de har endast befunnit sig i hemmamiljö.Inte så insatt kring prisbilden längre så jag lägger i första hand ut dem här för budgivning med start på 50kr (12a), 100kr (Fullängdare). Självklart kan jag göra enskild skickbeskrivning om man önskar, Dock är de flesta knappt spelade.12:or:Start bud 50kr* Promoe - Off the Record* Jimmy Ledrac - Layin´Bricks/ Head on Collison (feat Promoe, Raptile, Mathematik, Cosmic)* Promoe/ Timbuktu - Vertigo/ Blind Justice* Promoe/ Timbuktu - Naked Lunch/ Of Men and Mics* Promoe/ Timbuktu - The Bad Sleep Well/ Hunger/ Das Boot* The Casual Brothers- What are Your afraid of?/ Declaration of Motivation/ People* Fjärde Världen - Världens Bästa EPFullängdare:Start bud 100kr* Looptroop - The Struggle Continues (Instrumental)* Looptroop - Fort Europa (Instrumental) * Promoe - The Long Distance Runner (Instrumental) Allt finns i Göteborg (Hisingen) Föredrar avhämtning men kan såklart även skicka mot förskottsbetalning för rätt bud./Marcus(Inlägget ändrat av Born_Bad 2013-12-07 21:31:42)
bjuder 100 på long distance inst.
MilK skrev: Varför sätter du då ut 100kr som startbud?