I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag får flipp snart, va ska ja göra???

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-04-28 18:08

Jag får flipp snart, va ska ja göra???

Asså, jag går omkring och känner mig mer och mer irriterad över nånting men vette fan vad. Känns som att jag kommer få fetaste urladdningen snart å bara "GHRAAAAAAAAAAA". Jag är typ alltid glad men nu är det verkligen bara som att jag skulle kunna få flipp för minsta lilla. Skulle typ vilja slå ner nån eller nåt annat som skulle kännas som en ond gärning. Eller d vill jag ju egentligen inte men d skulle fan kännas bra tror ja. Nån som har nå bra tips när man känner sig så här frustrerad?

2004-04-28 18:31
Gå ut och förstör något då.
Intressepenisen hårdnar!

2004-04-28 18:58
träna
måla
skrik på ngn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-28 19:28
Skaffa en flickvän. Inget får en att släppa ut ilska som kvinnor gör. Då kan man stå på Mondo-trappan och skrika på varandra sen, till glädje för alla skandalsugna köhängare. (Bonuspoäng om man citerar Tant Strul medan man gör det. )

2004-04-28 20:49
Peppis - spelade lite basket och skrek på ett par barn, d var skönt
Eksem - jag är för snäll för att skälla på min flickvän : (

2004-04-28 21:50
hehe.. gå till scharins och gå lös mot en av de otaliga väggarna där :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-04-28 22:23
gåut inse att du är djävligt arg.. sen tar du och skriker allt va du kan inga ord bara skrik i ren ilska... funkar för mig ialla fall...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-04-28 23:25
Kan flickor vara inblandade måhända?
Talk to me, I know everything 'bout 'em mon' ;)

2004-04-29 10:53
Gewan - inga flickor inblandade
för övrigt så har ilskan gått över nu känns d som, men den kanske kommer tillbaka framåt e-midddan, vem vet

2004-04-29 13:14
reeeeeelääääx

2004-04-29 16:50
hitta på en egen extremsport och praktisera den tills du bryter något
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-29 17:04
Jag är också alltid glad, men så kommer det en dag då man känner sig jävligt förbannat. Då krävs en urladdning.
Ofta någon som råkar ut för en sjujäkla utskällning då. Hehe.

Jag tror att man som "glad" samlar på sig lite irritation från överallt, men skjuter bort det. OCh så dyker det upp helt plötsligt och då är man jävligt förbannad av "ingen anledning alls".
What we do in life echos in eternity.

2004-04-29 23:14
J-S-A

kolla på anger managment, och lär dej använda Goosfraba. Det kommer du långt på. Sjung även en sång - I feel pretty.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2004-04-30 09:34
breaky_grl - en urladdning var precis vad jag fck när kom fram nåra åttaåringar och började gapa åt mig precis när jag va som värst
snunare - hahaha, fyfan vilken klockren film

hursomhelst så har min ilska försvunnit men den kommer nog tillbaka igen när jag har varit glad för länge. peace, puss å tack för mig

2004-04-30 15:21
jag kan få samma ibland..då får jag cpryck bara katten jamar, lillebrorn får besök, mamma ber om något...