I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

konstiga tankegångar.. ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-06-01 01:39

konstiga tankegångar.. ?


ofta när jag tänker för mig själv kommer jag in på saker som inte har någonting att göra med det jag började med att tänka på..

kanske har jag dålig koncentration, men många gånger kan de vara att jag pluggar, läser något eller tittar på TV eller hör på någon som pratar, och kopplar in saker till "ämnet" som egentligen itne har något me saken att göra.

Ett exempel är att jag såg den nya bioaktuella "Day after tomorrow", under en del av filmen när saker o ting börjar frysa till is så började jag tänka såhär..

Först tänkte jag på de gula Canada Goose jackorna som dom hade på sig i filmen.. sedan tänkte jag på hur luvan och pälsen stänger sig över ansiktet, och hur ansiktet o näsan fortfarande kan frysa, sen tänkte jag på om halva näsan kunde frysas och bara ramla av utan att resten av näsan skadas, så känslonerverna bara bryts av, sen täntke jag på känslonerver och hur många nerver som slutar i en kvinnas clitoris ... o sen började jag tänka på lite annat som har med en kvinnas könsorgan att göra osm jag inte tänker gå in på..

allt detta under bara några sekunder, innan jag fortsatte koncentrera mig på biofilmen??

jag funderade på ifall de va för att jag har dålig koncentration eller nåt, för det har jag..... e de nå mer som tänker såhär?

www.parhamvic.com