I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är det för fel på henne?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-06-22 14:17

Vad är det för fel på henne?

OK, här är mitt dilemma!

Jag har varit ihop med en tjej i några månader. Hon säger att hon är kär i mig och allt det där, vilket förstås är trevligt tycker jag. En vecka efter all gullighet så ringer jag henne i bakfyllan...och hon svarar inte, så jag gissar att hon sover. Ringer henne 3 ggr till under en period av sex timmar.

Efter att inte blivit svarad någon gång så skickar jag ett meddelande på nätet till henne och frågar henne varför hon inte vill prata med mig. Hon svarar att hon "inte vet någonting"!
Två dagar senare efter ingen kontakt alls kommer hon hem till mig och gör slut. Hon säger att hon inte har någonting att säga. Hon beter sig kallt som fan, som en helt annan person. Hon bara sitter där när jag berättar hur besviken jag är på henne med tanke på att hon ignorerat mig och dyl. Hon anser helt enkelt inte att hon har någonting att säga mig...det känns ju som ett extra stort tack efter alla månader.

Sen så blir hon sur när jag "dissar" henne när hon vill prata med mig. Va fan! Det var ju hon som började bete sig som en idiot och jag tycker jag har goda grunder att behandla henne så.

Nu vill hon helt plötsligt träffa mig och prata och så. Va fan! För en vecka sen så var det tvärtom!

Vad vill hon igentligen? Samtidigt som jag fortfarande delvis tycker om henne och saknar henne så vet jag inte om jag har lust att umgås med henne efter det att jag har sett hur hon kan vara.

Jag hade kunna tänka mig detta av en lite yngre tjej, men denna tjej är några år äldre än mig.

Jag är bara less...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.