I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

att se sig själv på kort..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-27 05:11

att se sig själv på kort..

(vet inte om det stavas så)
för mig är det natt, för andra morgon...
jag har just sett "fyllebilder" på mig, och usch tänker jag, jag ser söt ut i spegeln, men på bilder ser jag rent ut sagt fördjävlig ut..
varför tycker man så? vad är det som ändras från spegeln till foto-bilden? jag förstår ingenting, men får man bättre självförtroende av att kolla mig själv i spegeln än att se sig själv på bild?

Vi är instruerade och disciplinerade att tvivla på vårt mänskliga hjärta.

2004-07-27 05:15
vet hur du menar. man ser skum ut på bild. hyn e inte likadan, näsan ser konstig ut osv tycker man... d e för att d e mer stillbilder du vet... eller? d kan ju vara en orsak iaf.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2004-07-27 05:21
jo, jag blev nästan äcklad, och det är en kille som är kär i mig som "äger" bilderna.. och jag är rädd att han ska tycka att jag är ful. FAN VAD JAG HATAR MIG SJÄLV PÅ BILD!
allt är fel, varenda grej i ansiktet. uuuh..

2004-07-27 05:37
bilder är stilla och har inte samma liv som en bild , bilderna fångar bara upp dig för just det ögonblicket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-27 05:38
kort är stilla och har inte samma liv som en spegelbild , kort fångar bara upp dig för just det ögonblicket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-27 05:45
jo, försår det, men att man ser så fördjävlig ut i stillbild. usch!
fast om man frågar andra brukar man ju få kommentaren "men det här kortet blev ju rätt bra" fast man själv tycker man ser ut som hej-kom-o-hjälp-mig

2004-07-27 05:50
enligt whoa var du offline när du skrev sisst=).

menmen, man får väll beskåda ett kort från en annan synvinkel , då det är ett dött ögonblick

2004-07-27 05:54
om det är ett "fylleögonblick" då? ;)
man får bara dåligt självförtroende av bilder/kort osv,
det borde bojkottas

2004-07-27 05:55
jag är Online! men whoa e bull för mig nu inatt

2004-07-27 05:58
kort kan dock vara bra, om de är tagna rätt. men spegelbilden är ju dock den som håller i längden. fast du kanske tycker du ser konstig ut för att du är spegelvänd i spegeln men inte på kort=).
sär när man inte kan se när folk går offline...

2004-07-27 06:01
hehe jo, för andra kanske det är fint (?) vad vet jag? det är rätt soft bara att om ca 10 år kommer jag sitta och skratta åt mina bilder och tänka tillbaka på tiden, men idag.. bläää...

Jag tror jag ska logga in igen o se om jag är online då ;)
tangrnterna känns som isbitar

2004-07-27 06:06
jeeh, nu är du online på rikigt .. jo gamla kort är kul att ha. fixar själv alldeles för lite kort, aldrig om man säger så.

2004-07-27 06:11
hah, din senaste inlogning finns inte med. du blev bara online men "inloggade senast" ändrades inte.

2004-07-27 06:21
uuh, haha kort e aldrig kul för stunden, det är kul ca ett halvår efteråt ;)

but now yuh know I´m online ';)

2004-07-27 06:32
det finns undantag från det där med ett halvår. är kul att kolla på bilder från festivalen typ direkt när man kommer hem.

nej fan, nu är du offline igen, chansar att det är på riktigt. ska slagga nu. god natt !

2004-07-27 06:37
jo sant det där med festivalbilder :) och en del andra bilder e också roligt, då man faktiskt ser fin ut, men inte idag haha..

jag var online, fo´ real.. men whoa förstör mig, jag ska också sova. godnatt. fridens.