vilken typ är ni? (torkning)
hur bär ni er åt när ni har bajsat klart? skrynklar eller viker ni pappret? torkar ni er framifrån eller bakifrån? jag hoppas att ni vill svara på detta, ty jag håller på med en studie ang. olika fysiska handlingar i specifika situationer påvisar olika personlighetsdrag. ok... 1. skrynklar eller viker? 2. framifrån el.. bakifrån? 3. läser eller ej? (under toa besöket) 4. favoritfärg? 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? tacksam för svar. mvh ivan
fakie? ok!!
komigen nu!! det här är inget oseriöst inte!
fakie? ok!!
tack barry_boored. måste tillägga en sak: favoritfärgen måste ej vara avförings relaterad
fakie? ok!!
1 viker 2 fram till bak 3 läser 4 blå och röd 5 fotboll
saaaru..
1. skrynklar eller viker? Viker. 2. framifrån el.. bakifrån? Bakifrån. 3. läser eller ej? (under toa besöket) Läser om det finns läsbart. Spelar på mobilen annars. 4. favoritfärg? Vitt. 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? Vintersport.
Redline!
tack docktorn vi ses snart
fakie? ok!!
ivan: Får hoppas det, dock inte inne i toaletten ;)
Redline!
1. viker 2. bakifrån 3. Jag brukar ta med saker in o läsa, men jag na inte läsa o bajsa samtidigt, isånna fall sier jag kvar på toaletten och läser efteråt. 4. Röd, eller svart(om det räknas som färg) 5. Sommarsporterna är mycket roligare än vintersporterna
Hasch och Kokain - Bajensvin!
1. viker 2. naturligtvis framifrån 3. läser inte, det passiva sittandet tar inte mer än en minut om man inte lider av förstoppning. 4. har ingen 5. sommarsport bakifrån va, en bajsig pung vill man inte ha Om något borde det väl vara du som riskerar att föra ditt papper för långt och få bajs på pungen, en omöjlighet om man börjar framifrån.
hur fan torkar man sig framifrån?
I'm watchin all of ya because your game is so poor
projekt
1. skrynklar 2. bakifrån. jag har en kuk som är i vägen från det andra hållet. 3. ibland. fast jag brukar oftast passa på att rita istället 4. bry? 5. nej.
1. skrynklar eller viker? rullar ett par varv runt handen, tar sen loss det från handen så jag får en fint rullad/vikt pappersbit. 2. framifrån el.. bakifrån? hm? 3. läser eller ej? (under toa besöket) självklart 4. favoritfärg? svart och silber, gärna kombinerat 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? nej
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
HAHAHAH
torkar mig inte?..
I, Rowboat
1. skrynklar eller viker? Samma som Misery_chick.. 2. framifrån el.. bakifrån? bakifrån 3. läser eller ej? (under toa besöket) Läser klart.. 4. favoritfärg? Röd och svart.. 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? Capoeira kan du träna närsom... så det spelar ingen roll..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
vilket gensvar jag får. mycket trevligt..... så fort studien är klar ska alla få ta del av viktig statistik. intense & (och) mellanslag : jag vill hitta gemensamma nämnare, tex om folsk som helst sysslsar/följer/avskyr, säg sommarsport överlag har vit som favvo färg samt är skrynklare. förstår ni? när jag har ca minst femtio svar kan jag föra statistik. eran ivan.
fakie? ok!!
Som tjej ska man ALLTID torka framåt- bakåt för att undvika bajsbakterier i det heliga.
_babyfant f21 : anser du ej att ditt anus är heligt? man kan ha skönt där med. VAR GOD SVARA PÅ OVANSTÅENDE FRÅGOR mvh ivan kök
fakie? ok!!
ivan P5 jag anser inte analsex vara skönt nej.
1. skrynklar eller viker? Viker. 2. framifrån el.. bakifrån? Bakifran. 3. läser eller ej? (under toa besöket) Nej, anvander den tiden till att tanka over saker och ting, oftast inom den narmsta framtiden, men ibland over hur sjukt det ar att vara manniska... 4. favoritfärg? Olivgron. 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? Nej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
babyfant ...eeh det va du som sa analsex. men då vidare... det är aldrig bra att inskränka sig. du får fortfarande svara. gärna... om du vill.
fakie? ok!!
Hehe, kom på nu att "favoritfärg" inte handlade om toalettpappret, utan mer allmänt vilken favoritfärg, och isåfall vill jag byta mitt svar "Vitt" till svart, vilket inte är en färg, men jag skiter i, det är inte vitt heller.
Redline!
Viker bakåt hinna? Röd aikido :P
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
jag undrar lite smått här ni killar som svarat "framifrån".. hur i helvete?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
filbunke : med ett enkelt grepp, helst med den handen man är "hänt" med, tager man runt pungen å således penis följer med så går det utmärkt att torka sig frammifrån.
fakie? ok!!
1. skrynklar eller viker? 2. framifrån el.. bakifrån? 3. läser eller ej? (under toa besöket) 4. favoritfärg? 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? 1. Viker 2. Båda? (!?!?) 3. Läser ej 4. Svart och Vit 5. Ja!
Illmaticly ill
nu vankas det..........
fakie? ok!!
spannande...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ivan Har fatt denna fraga av dig forut...jag borde vara inskriven i din statistiklista redan. 1.Viker,sjalvklart. 2.Bakifran. 3.Laser sallan, till skillnad fran dig sa gar det hela undan. 4.Beror pa men morkblatt ar fint. 5.Sommarsport, givet. Nu ska jag ga o bajsa.
"But Im not a supergenius...or are I..."
brallan: jag o min virrpanna till huvvä kan ju inte hålla reda pa allt. ny tid ny strategi ny undersökning. god morgon, nu går jag till jobet.
fakie? ok!!
sitter kvar å läser tills de stelnat plockar me händerna ?
1.Viker 2.Bakifrån 3.Läser om det finns någonting att läsa! 4.svart eller mörk blå! 5.vintersport, men jag gillar somamr sport lika mycket! men om jag var tvungen att välja så väljer jag vinersport!
*snaark*
alltså... hur bär man sig åt när man torkar framifrån? himla konstigt
1. Skrynklar 2. Bakifrån 3. Läser 4. Varierar, nu är det nog vin/brun röd! 5. Vintersport
Married to the money, fuck the world, that's adultery
1. skrynklar eller viker? Viker. 2. framifrån el.. bakifrån? Bakifrån. 3. läser eller ej? (under toa besöket) Det mesta.. baksidan på Schampooflaskor eller förra måndagens kultursidor t ex. 4. favoritfärg? Blå 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? Sommarsport. Man slipper frysa arlset av sig. Svettas hellre ett tag och tar en kall och skön dusch sen :)
www.nativeswedes.se
haha va fula alla är som viker :D man ska skrynkla ju!!
jag är bäst.
kan KiiCKii F18 vara våran första skrynklare? KiiCKii F18 kan inte du uppge svar på andra frågorna så kanske vi kan få lite staistik. snälla.........
fakie? ok!!
1. skrynklar eller viker? viker 2. framifrån el.. bakifrån? bakifrån 3. läser eller ej? (under toa besöket) blir fett sugen när jag e bajsnödig, men när man klämt ut tollen så är det inte skönt att läsa längre. 4. favoritfärg? grön. 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? ja.
1. skrynklar eller viker? Viker såklart 2. framifrån el.. bakifrån? bakifrån, om jag nu har fattat frågan rätt 3. läser eller ej? (under toa besöket) Jag går aldrig in på toan för att skita utan en tidning av nåt slag 4. favoritfärg? blå kanske 5. är vintersport att föredra framför sommarsport? Snowboard är väl kul, men sen finns det ju inte så mycket roligt, skateboard fotboll å basket på sommarn så det vinner ju lätt
1: tvinnar 2. från sidan 3. hoppar hopprep 4. silver 5. höst.
<¤¤()¤¤>
VAD ÄR DET SOM HÄNDER MED WHOA??!?!?! TAKE ME AWAY FROM THIS AWFUL PLACE!!! By the way: viker, bakifrån, sysslar inte med skitlitteratur, mörkblått, skateboard det vill säga när somhelst bara marken är bar och humöret är på topp.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
fan va alla ska hålla på å vika! fett gay :P 1. Skrynklar rullar säkert ut 2 meter å gör till en boll 2. Bakifrån har aldrig fattat hur de andra funkar 3. Läser Har en megakorg me kalleanka brevid 4. Orange och typ grått ibland 5. Vintersport Snowboard!
Jävla tråd asså :D Skrynklar, bak, läser, blå, nej!
No cake for the impurity!
-Ace- p15 tvinnar.. Callecuttar p17 gör skrynkl silver jämte orangemedgrå... ............. .......
fakie? ok!!
Hehe, men när kommer svaret då ivan?
Graffare
2004-08-27 18:08
1.skrynklar 2.bakifrån 3.INTE! 4.BRUNT!xD 5.kampsport ffs,inga fjollsporter här
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
1.Viker 2.Bakifrån 3.Läser 4.Röd 5.Slalomskidor
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
1. vet inte :S jag droppar det i toan 2. bakifrån? 3. läser inte bajsar så fort jag kan 4. svart å gul 5. skateboard
|¯_¯?¯_¯|¯_¯=¯_¯|¯_¯?¯_¯| .?ll?li?li
ville bara tillägga att min kompis altid spelar gitarr när han skiter :P lite coolt faktist
|¯_¯?¯_¯|¯_¯=¯_¯|¯_¯?¯_¯| .?ll?li?li