I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kompisrelationer

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-08-25 18:20

kompisrelationer

hur beroende är ni av era kompisar? jag vill inte vara beroende av dom överhuvudtaget eftersom det bara kväver en men mina två bästa kompisar är dom viktigaste jag har å dom skulle jag bli halv utan. nu är det såhär att den ena blev ihop med min killkompis som bor nån gata ifrån mig. dom lärde känna varadra genom mig och från dagen dom möttes är det BARA honom hon tänker på. dom två första månaderna var det okej för jag vet hur folk/jag blir som nykär, klart man vill va med den människan. men nu har dom vart ihop i fem månader snart sex och hon åker ut hit till honom utan att berätta för mig å bara säga hej (de tar en timme för henne att åka hit) och allt känns fett tomt efter att vi varit jätte tighta och haft skitkul. nu är honhelt annorlunda och jag hatar att va med dom två tillsammans för att hon jämt ska vara i centrum och man kan knappt säga nåt. och idag kände jag mig verkligen sviken och ensam och jag saknar henne som fan. är jag egoistisk nu?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.