är du rädd för dig själv?
är ni rädda?...för er själva? eller? hmm skum fråga kanske.....
nä , inte särskilt...är du?
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
kärleken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej jag är inte rädd utan droger, bara när jag testade knark så hände de några gånger säkert..jag har säkert trott att jag blivit galen o sånt men de händer inte utan droger...
fan det jag har skrivit har inget med de vi snackar om att göra
ta inte droger då ?!
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
agda F19 har de me ämnet att göra? jag och mina vänner säger alltid nej till droger! spelar ingen roll om de e svart afgan eller nån pollen odlad i solen jag tackar alltid nej..tycker ni att man borde prova amfetamin eller ecstasy? man blir ju inte beroende av att testa?
en till skum fråga...=) måste man ha 2 st personligheter för att skrämma sej själv? de går ju inte annars?
Jag är rädd för mig själv, eller rädd för min mörka sida iaf... Jag hade lagt den åt sidan men nu är han tillbaka... Men samtidigt så känner jag mig inte mongo eller efterbliven på nått sätt, för jag är nog den som är minst rädd för honom...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul tråd...kan någon ta bort ta bort allt. jag känner mej hotad! mvh
jag är. o jag tar inga former av droger. eller alkohol. jag är mest rädd för mitt eget psyke, vet inte vad jag går för, man kollar på fel film mitt i natten, lyssnat fel musik, d blir psykos och är allmänt tokflippad. då blir man rädd.
Lugn!
missbrukare man blir inte beronde av o testa, men tänk om man gillar det o fortsätter? o sen tillslut blir beronde?
den riktiga fråga kanske är VEM ÄR DU? :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
ibland... hmm, Typ när jag sitter o tänker, kan jag få värsta psykade tankarna om hur kul de skulle vara o mörda den o den personen.. okej så har väl alla tänkt, men det är personer som jag älskar väldigt kycket jag ahr såna tankar om.. ksnek sulle uppsöka nån fomr utav psykiatiker lr nått..
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Att vara så rädd för sig själv så ens egen spegelbild blir förvrängd till nått annat är tecken på utvecklad psykos.
ja e rädd för mej själv när ja e full, annars e jag rätt lung :)
Jag är rädd för hur jag tänker och resonerar med mig själv. Men inte för mig själv.
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?
säger som aniii ... när man tänker tillbaka på sina fyllor kan man bli rätt rädd!
Bara när jag gör min läskigast min framför spegeln och leker psykopat. Gärna lite fakeblod i munnen medans man repeterar sitt namn med läskig röst. Då så..
Frisky, helenay. :P
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?
jag har varit rädd för mig själv, jävligt rädd, men jag har börjat komma över det, vant mig vid att jag är såhär... xavante P16 om man står tillräckligt länge framför spegeln och stirrar så BLIR bilden förvrängd, det behöver man inte vara psykotisk för att uppleva.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Denise, inget jag gör längre. Tyckte det va roligt när jag var mindre. Skräck is the shit :)
ja på höga höjder är jag det. får nästintill tvångstankar att ja ska hoppa, men har inte gjort det hittills om det inte finns vatten under
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Misery_chick Mjo, det stämmer. Men det var inte stå och blänga i spegeln jag menade, menade mer om man alltid såg att den förvrängdes. Eller ja, du förstår nog.
ja, om jag kollar på mig själv i spegeln en ganska lång stund, så blir jag skit rädd och får panik..
xavante P16 vanföreställningar?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag är rädd för mig själv... blir jag förbannad svartnar de, och jag får minnesluckor, kommer inte ihåg ett skit av vad som händer/hände... så ja, man kan säga att jag är rädd för mig själv, men samtidigt så är de något jag altid har varit, så jag vet ju inte hur det är att INTE vara rädd för mig själv... jag kanske inte är rädd för mig själv, utan de kanske är något jag bara har fått för mig, vad vet jag..?
If a war is holy, wat does den di anholy stand for!?
Jag är inte rädd för mig själv, jag är en av de snällaste jag känner!
...looking more like 5 cent
Ibland kan jag utstråle extremt mycket ondska vilket inte är så bra mot min omgivning.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
jag skjuter döds-laser-bedövar-partikel-strålar med ögonen på fyllan..... då är jag rädd att jag ska skjuta mig själv i foten....
aalka F18 käft.
musiQa F19 hehe, det låter sjukt, men det är faktiskt skit läskigt!
men shit brosan du e vuxen nu , ecstasy kunde du provat i högstadiet , nu e de jobba jobba jobba så du kan tjäna ihop massa pengar som du sendan ska försörja din framtida familja?
ARE U READY FI DI ROAD
joo men de e roligt me alla er som tittade ner på alla som rökte cigg i sjuan o sen börja röka i gymnasiet idioter
ARE U READY FI DI ROAD
Ja! Jag är rädd för mej själv.. ofta & mycket..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Ibland kan det kännas som om jag helt saknar medkänsla. då blir jag räddnär faktiskt ingenting spelar ngn roll alls.