I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med tjejens ex... del 2

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-10-26 13:00

Problem med tjejens ex... del 2

Hej & välkomna! Ni kanske minns mig från tidigare?
gammal tråd

Vill verkligen inte dra upp mitt privatliv på whoa, men känner att jag behöver synpunkterna från ett neutralt folkmassa eftersom tjejens kompisar håller med henne liksom mina hålller med mig.
Hon & exet har som sagt varit tillsammans i ~4år.

Hon va här i Stockholm & besökte mig i en veckas tid, men när hon var på väg hem till Sundsvall (måndag förra veckan). Så får jag ett sms som löd ungefär såhär:
"Jag vill inte att du ska bli sur, ville inte förstöra den stunden vi hade tid att träffas, men du vet vem... kommer komma över till mig & sova över ikväll. ring mig sen."

Då har tydligen hennes ex åkt hela vägen från Göteborg till Sundsvall för att övernatta 5dagar.
Hade varnat henne för 2-3 månander sen att ifall detta skulle inträffa så skulle jag dumpa henne på en gång. Men då var jag en skitstövel, sjuk i huvet som hittade på massa problem som inte existerade. Nu fick jag det serverad på ett silverfat.
Varför?
Jo för att Exet ska snart åka iväg till Cuba & kommer inte kunna ses på 1år.

Min flickvän har inte varit otrogen. Håller henne kärt, men kan inte säga att jag älskar henne något mer, inte nu iaf. eftersom hon var beredd att utsätta hela förhållandet i fara.

hahaha fyfan... nu fick jag ett sms, hon hatar mig, hon dumpa mig. =p segt... approximate time of death 12:40

om vi går tillbaka till problemet...
jag & mitt "ex" har alltid haft den stora problemet att jag tyckt att det inte är på samma villkor, liksom hon tycker att jag är en barslig idiot.

www.tobar.se