I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är en hemsk flickvän...

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-01-08 03:19

Jag är en hemsk flickvän...

Jag och min pojkvän har vart tillsammans i ca ett och ett halvt år och vi har det väldigt bra för det mesta.. MEN vi har ett stort problem, och det är jag som är det problemet.

T.ex. nu ikväll så har vi haft ett jättebråk som egentligen var helt och hållet mitt fel, men det vill jag ju inte erkänna för honom.
Det började med att han skulle träffa sin bror och gå ut och äta på kvällen och jag blev lite irriterad för jag vet att så fort han träffar någon av sina kompisar eller sin bror så slutar det med att dom går ut. Men idag sa han sa att dom nog inte skulle ut, iallafall så hörs vi vid 11 och då ska dom tydligen gå ut, ok det hade jag ju kunnat räkna ut själv.
Vid 1 ringer jag honom, och då har dom inte ens gått in på stället än. Jag vet inte vad som händer med mig, men det är då jag blir så jävla arg! Och det blir ett helvetes bråk som förstör både hans och min kväll.

Det jag tänkte med det här är att nån skulle hjälpa mig att banka vett i min skalle, jag fattar ju själv att jag inte kan hålla på så här men hur mycket vi än pratar om det här så reagerar jag på samma sätt varje gång han ska göra nånting.
Att jag själv kan springa ute hur mycke som helst och göra vad jag vill utan att han säger nåt är nånting som jag helt glömmer bort vid dom här tillfällena.

Jag vill verkligen inte vara en sån här hemsk flickvän och lovar mig själv att bättra mig men det går liksom inte... Jag fattar ju också att om man inte ger varandra frihet så går det åt helvete men när det väl gäller så gör jag ändå alltid såhär.

Kan någon säga till mig så jag fattar eller är jag ett hopplöst fall?

För han heter Glenn och hon heter Glenn...