I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bli en del av min kreativa ådra?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-26 00:58

bli en del av min kreativa ådra?

Just nu lever jag i en tid fylld med känslor och ångest, mycket pga att jag slarvat bort min livs kärlek...Dessvärre är jag inte nån vidare sångare utan mitt sätt att släppa ut mina känslor är att skapa en ännu sorgligare jävel som lever i en bok jag håller på att skapa. Jag är just nu inne i ett väldigt känsligt ögonblick i min bok men jag vet inte riktigt hur jag ska få bästa effekt, så därför väljer jag att fråga eventuella läsare om hjälp..Det är så här att killen jag skriver är en sorglig jävel som går runt i tiger o jl kläder, han tycker det e fett häftigt att hänga på ett fik hela dagarna, och tror det är status att hångla rundor med "bitches" hela tiden, även fast han är kär i en speciell tjej som han dessvärre slarvat bort eftersom han inte ville sjunka i status hos sina kompisar...När ni kommer in i bilden har han börjat förstå att hans liv kanske inte är så häftigt och han har börjat värdera lite olika..Men kvällen som kommer ska han på en fetefest, där den här tjejen som han är kär i också ska..han tänker prata med henne men blir för full, nu ska ni hjälpa mig att komma på så många saker som möjligt att tabba sig på, för det e meningen att han ska efter denna festen revulotionera sig själv, och bli en annan person, men för att detta ska hända krävs det att han gör bort sig på ett bra sätt som gör att han tänker om totalt...tack på för hand.....you`ll never walk alone