förälskad och behöver snabbt tips!!!
så här e det jag skulle dricka me polarna lite grann så plötsligt får jag kontakt me en tjej, och vi snackar hela kvällen och. sen nästa dag e jag helt förälskad. nu kan jag inte sluta tänka på henne, men det knepiga e att jag knappt minns hur hon såg ut, jag kommer bara ihåg hur bra hon behandla mej. det värsta e att jag glömmde säga hejdå men hon lovade kontakta mej, och jag fråga henne om värkligen mena det, då sa hon att hon aldrig säger saker hon inte menar. sa hon det för bli av mej eller vad?? detta hände i fredags (för nästan en vecka sen då alltså) och hon har inte kontaktat mej. det kanske bör tilläggas att jag var full (så full så jag har lite minnesluckor). jag har aldrig vart förälskad förut så det e därför jag behöver få lite tips/råd. jag har hennes nummer så jag undra e det värt att ringa henne så sent som idag? fråga om ni undrar nått Tack på för hand
ring o kolla. du kan inte få mer än ett nej lixom.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
och avslöjja inte vad du ehter på whoa för allt i världen. dom flessta vill itne vara ihop med våldtäcktsmän.
ja ring. ringring.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha watakushi det ska igentilen stå rape´ som i götebors rape´ aja skitsamma. aa jag kan inte få mer ett nej men jag e jävligt blyg det sa jag till henne men aja skitsamma jag ska ringa henne tack för stödet
bra! ring, det är inte sent att ringa en veca efter att ni träffats! Bättre sent än aldrig ju!!!
bara jag som läste Bättre sent än aldrig ju!!! som "bättre sent än aldrig jul ?" satt å tänkte skitlänge på om man verkligen kunde säga så... aja, skitsamma.. jag tycker verkligen att du ska ringa... varför inte? och e hon jobbig så kanske din förälskelse trappas ner... win-win situation baby..
Face it motherfucka, I can pay to get rid of you I got more heads in the hood than pagan rituals
Pratar man med en tjej en hel kväll har man en potentiell flickvän.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha Kapten_crok det kanske ska tilläggas att jag har addat henne på msn men hon har inte tillåtigt mej eller nån skit. tack för stödet iallafall har inte ringt änn måste få tag i en polare först han har hennes nummer
skit i msn, ring henne.
undertiden
ring ring ring... finns inget annat alternativ om du vill ha snabba resultat...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
RING RING RING! Strunta msn o whoa, RING!
I´m with stupid--->
som sagt RING RING RING. och ta itne upp ditt whoa namn, förräns kanske face 2 face då du akn förklara avad det står för!
sitetr å snackar med en pingla själv förresten :) men på msn.. har snacjkat typ dygnet runt med henne senaste dagarna.. hopas fan et blir nått. gilalr henne verkligen.. och snyggaste namnet en tjej kan ha har hon. RING RING RING!
Jag hade inte ringt. Om hon menar vad hon säger med att inte säga saker hon inte menar så ska du lita på att hon hör av sig, gör hon inte det så kan du strunta i henne! I synnerhet eftersom hon inte gav bort sitt nummer så har inte du "möjlighet" att kontakta henne vilket hon bör förstå.. Hon ringer nog när hon känner för det eller så ljög hon för dig och då vet du vad hon går för!
Asså jag tycker själv sånt e skitjobbigt =P men om man tänker efter så har du ingenting att förlora...d e bara att ringa =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Hon är säkert en riktig flodgroda. Skämt å sido, du kan ju som folk redan påpekat inte få nåt värre än ett nej om du ringer.
We are just statistics, born to consume resources.
det är väl en fördel om du känner dig förälskad men inte är säker på hon såg ut, det bevisar ju att du inte går helt efter ytan?
Sera P19 har en poäng, "jag knappt minns hur hon såg ut"... ;)
oki men jag ringde henne darrig som jag va prata jag lite me henne och hon tyckte det va jätte roligt att jag ringde och så. hamburgaren P17 du har rätt man ska aldrig prata om känslor när man e full, men nu e det så att jag blir som en bok alla kan läsa när jag e full tyvär.
lita aldrig på msn! hatar skiten.. först lipar man som fan över att hon inte accepterar en sen ringer hon å säger att hon aldrig använder sin msn..,. äähh ja flummar ja e trött.
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Tokish det där har hänt mig också, sjukt jobbigt!
jag ska raka din pung slääääääät
FAN erkänn! ja trodde ja va helt ute å cykla.. :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
var du ute och cyklade??? Vem ska erkänna vad???
Fan vad alla håller på och nördar sig med MSN så fort de fått en donna på tråden, Ring ffs. Iom det så kommer hon fatta att du är intresserad och MSN är INTE en bra plats att ha känslomässiga samtal på det kan jag faan skriva under. Ring och sen ta en fika! Lycka Till!
jag hade pissat på hamburgarens tips, men det är bara jag.. Ring upp för fan! Skicka ett sms? be om hennes msn? vad som helst liksom, försök bara skapa lite kontakt. Hade det inte vatt tråkigt att om nu din första kärlek är framför ögonen på dig och så tar du inte tag i det?
http://www.homage.nu/
Ja fan! Kämpa...men inte så att de ser desperat ut..hehe.
joo förfan gjick skitbra jag trodde inte tjejer gilla folk som e fulla men, hon sa att jag va underbar. aja jag tänkte ringa henne igår igen men jag sket i det för det va nån klok varelse som sa att man inte skulle prata känslor och sånt när man e onykter, (tack för det tipset). men hon ska festa idag och jag får väll se m hon kommer dit jag ska.
rape: bestämm nåt ni kan göra nu på påsklovet, ta en vårpicnic, gå ut å käka, eller ta en fika, ja, datea liksom,
http://www.sthlmmd.se
ÅÅH VA GULLIGT!
men fuck it fylle ragg
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
åhh fyfan jag träffa henne igår gött som en calzone
hehe, ja, hur går det? :P
...Jag skojade bara!
Rape P16 Civilstånd: Singel Abooo!
driv ej bror
haha hände mig samma sak aldeles nyss typ, träffa värsta sköna bruden när ja va o slira på röda rummet, rågo o allt sånt o vi kom in på bowling (det va säkert jag för jag va inte spciellt nykter precis, fett dragish) men så messa jag henne igår, eller om det va i förrgår om hon ville lira lite böwling...men inget svar.... så förvänta dig inget...
tjejer här i västerås har fått nån knasig idé för sig så dom kör med nån 3 dagars regel,hör han av sig inom 3 dagar är han för på och desperat och saknar bara det han kommer ihåg av ditt ansikte ringer han efter en vecka vill han nåt seriöst för då har han förmodligen tänkt på dig hela veckan men inte vågat ringa :) och kan omöjligt komma ihåg ditt ansikte men tnker på dig ändå .. tycker det är löjligt men värkar ha funkat i ditt fall ..
too hot fi dem<br>
killaskrillakid P19 that´s a rule you lika .. bur see if the girl´s like it :S don´t think so ..
too hot fi dem<br>
Jag blev med det för ett bra tag sen.. den känslan satt i några dar och veckor senare sen fick jag kontakt med hon, men det sket sig.. Lät det bara vara sen.
rape ring för i helvete... all in
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
han har ju ringt henne. hur går det med henne? =)
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
You can never find love by fucking hoes but you can find love if you make love .. good luck finding someone who hasn´t fucked the hole town!!för det sättet du pratar på säger mig att du är den sista en "fin" tjej skulle stanna med .. men det är du som förlorar den finaste drogen i världen,kärleken!
too hot fi dem<br>
killaskrillakid P19 det föregående var till dig !
too hot fi dem<br>
oki såhär e det jag har träffat henne två gånger, och jag va full båda gångerna. så sen får jag reda på att en annan kille hållde på me henne, och att hon värka gilla honom mer änn mej. det e kanske inte så konstigt eftersom att jag va full. så jag tror inte det e så jävla bra ide´ att ringa henne mer. men jag har en kompis som fråga hennes kompis om hon gillade mej (jag hadde inte sagt till min kompis att fråga) och hon sa att hon gillade mej. aja skitsamma SERA har nog rätt. nu tror jag att jag skiter i tjejer ett tag framåt.
Du är 16. Du lär dig.
Dubbelmoral? I love it!
rape... om hon säger att hon gillar dig äre väl värt ett försök... det värsta som kan hända e ju att du får dissen... värt ett försök?...
What would macgyver do?