I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"alla andra är dumma i huvudet" -?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-04-05 16:29

"alla andra är dumma i huvudet" -?

Hej!
har du tänkt så någon gång förut?
det har du säkert. Brukar du tänka så ibland? ofta?

Jag tycker att alltförofta driver alltförmånga mig till vansinne. Även om det inte märks överhuvudtaget.

Vem kan man egentligen förlita sig på om ens egna föräldrar brukar vara ingenting annat än två orangutanger i ens ögon och om man blir sittandes åtta timmar per dag att grubbla ensam på skolan/jobbet?

det är lustigt hur man kan göra sitt bästa för att låta bli att känna sig lurad varje dag. Hur hopplöst saker& ting egentligen är fast man inte ens märker av det. Vad ska man egentligen göra? finns det ingen att ropa "HJÄÄÄÄÄLP jag........" till, vad gör man då? när man inte ens vad man ska ropa på hjälp om?

för att man inte har vågat köpa underkläder på två år eller för att man har jobbigt att komma igång med saker och ting?

vem ska man ropa på? när det inte ens finns någon där?

har du någonsin tänkt eller känt att allting bara är så fel men inte vet varför? vem lägger man egentligen skulden på? sig själv? hur gör man? när man inte ens vet hur man ska ta sig till?

är alla andra bara dumma i huvudet?
vad skulle du göra? vem skulle du ropa till?