I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

allergisk mot mig själv..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-08-19 11:54

allergisk mot mig själv..

Jag har ett litet dillemma, jag har en otrolig klåda i mina ögon, trodde först att det var katter jag var ellergisk mot, men har nu insätt att jag inte har någon katt... jag tror därimot att jag kan vara allergisk mot mig själv, kan man det? vad gör man åt det?

säg inte att jag ska gå till någon form av läkare, de är äckliga...

krydda med lite finess....

2005-08-19 12:26
men du kan ju fan inte vara allergisk mot dig själv fattar du väll!

du är väll allergisk mot dam eller kvalster...

2005-08-19 12:28
dagens idiot förklaring:)
antagligen är du allergisk mot , gräs eller pollen eller nå sånt skit:P
Var lite kreativ för fan!

2005-08-19 12:41
vaddå idiot förklaring, roligt... fan jag tror att jag är allergisk mot mig själv, man kan ju vara allergisk mot alla möjliga konstiga saker... typ elektricitet

2005-08-19 14:30
Kimpajj

nej det kan man inte..

2005-08-19 14:32
men herregud människa.. gå till en läkare..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-19 14:34
Haha det gar visst att vara allergisk mot sig sjalv. iaf om man ar hund. Det var en hund som var allergisk mot nagot som typ ar naturligt i palsen. Sa det var typ dusch varje dag for den stackarn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-19 14:35
kimpajj P18: HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHA dagens stjärna

2005-08-19 18:08
Hade du varit allergisk mot dej själv hade du varit död för längesen...
DISCLAIMER:The above statement is made by Dee,thus nothing in it can be trusted!Dee is in no way responsible for his own or others posts in this forum.Dee is mental, and can´t be held responsible.

2005-08-19 18:13
hahahahaha
På G som i Göteborg men ändå inte.
Poet

2005-08-19 19:44
hahahahah garvar ihjäl mig..
What I said, yo!

2005-08-20 15:29
nej, jag är som den där hunden... jag kanske måste raka av mig allt hår, jag kan ju vara pälsdjurs allergisk

2005-08-20 15:31
du kan kanske vara allergisk mot kvalsteravföring. det ska klia i ögonen då.. det finns tyvärr inte så mycket man kan göra åt det. byta sängkläder lite oftare kanske.

2005-08-20 15:39
FatBastard P17
Jo det kan man..
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro

2005-08-20 16:14
jag byter fan sängkläder ofta, det är mig själ jag är allergisk imot... jag ska kolla om det finns någon medicin mot det...kan ju kolla med polare om de är allergiska mot mig oxå=)

hehehe

2005-08-20 16:19
arsenik brukar hjälpa

2005-08-20 16:23
hahaaha, finns det på apoteket??=)

2005-08-20 21:10
vad i dig själv skulle du vara allergisk mot? då borde du vara allergisk mot alla i hela världen.
hejhej

2005-08-23 19:24
kimpajj P18:
Du kan ju vara allergisk mot hur mycket som helst. Om du vill få ett slut på dina besvär så är nog det bästa att gå och göra ett test hos läkare..

2005-08-24 15:56
Klart man kan var allergisk mot sig själv. Autoimmuna sjukdommar är exempel på det.

2005-08-25 07:13
HAHHAHAHAHAHHA!!!!! =))) var roligaste idag! =) du borde först se om det är så att du kanske sover med ngt som far in i ögat och irriterar kanske vid ögonlocken... kolla av rummet efter stora partiklar som ev. kan fara in i ögonen... om inte.. kolla efter läkare om du är känslig mot ngt... eller så skiter du i det och börjar bearbeta allergierna genom att gå till roten till allergiproblemet... i princip ingen allergi är ju omöjligt att bli av med... handlar ju hur mkt du utsätter dig för det osv... "perspektiv demonen" t.ex nötallergi är ju det att om ngn skulle käka kanske 2kg av en viss nöt skulle han lätt kunna skära upp sig innifrån... och då skyddar man sig genom att kroppen täpper igen andningen istället... tänk så när du ska försöka hitta lösningen till ögonkliandet... KAN ju vara grejs från asfalten eller dyl. också... damm som blåser upp alltså... småsand... sånt är nog det värsta och svåraste för ögonen att bli av med... kan nog ge rätt jobbiga inflamatationer och bryta rätt mkt på immunförsvaret i allmänhet senare.

2005-08-25 10:09
mina ögon rinner typ oavbrutet när jag är hemma och jag nyser väldigt mycket. prövade några allergitabletter i tio dagar och det hjälpte faktiskt men jag har fortfarande ingen aning om vad det är som orsakar reaktionen. och jag vägrar typ gå till vårdcentralen och ta prover och grejer för det är jag alldeles för fobisk för att jag ska tycka att det är värt det.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-08-25 13:06
I högstadiet hade jag en mattelärare som var allergisk mot sitt eget hår.
shake it!

2005-08-25 15:00
kiddan F22 hoppas det var en han och att den hade turen att passa utan hår.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-08-25 16:22
delilias, alltså får du klåda osv av humlen?

2005-08-31 20:30
du kan vara allergisk mot dig själv på många olika vis.
mot ditt eget, hår, mot ditt eget hudfett etc.
känner både en hund och en människa som är allergiska mot sig själva.

sen ang. pälsallergi som någon nämne innan (kanske gäller hår i allmänhet men jag tror inte det), så ska det inte gå att bli allergisk mot, folk som är "päls"allergiker är allergiska mot mjäll som bildas i päls.
pusspuss.

2005-09-01 18:13
hahah fan jag e allergisk mot mitt eget blod
cool va dom sa det på sjukhuset efter att mitt hjärta
slog lite skummt så jag fick adrenalinspruta som i pulp fiction :D

men det kliade inte i ögonen...
In the Big Rock Candy Mountain
The cops have wooden legs