I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

för mkt kärleks trådar?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-12-22 22:51

för mkt kärleks trådar?

jag vet inte om det bara är jag.

" en kille dumpa mig som jag snackat med 1 gång "

" det finns en söt tjej som jag aldrig snackat med men jag tror jag är kär "

" jag kan inte sova eller äta för jag e besatt av en person som inte ens vet vad jag heter "

....

det här tar nog priset :

" han sa att han ville ha mig över msn"

lord give me strength.

Get a grip of yourself! varför ska man tortera sig själv med sånt här larv. Det verkar vara som att för mycket "tonåringar" har blivit såhär man , gör ngt me ditt liv, ät piller, köp en xbox - DO SOMETHING FOR FUCKS SAKE.

är det bara jag som tycker att sånt här shit är sorligt patetiskt?

2005-12-22 22:54
Det är ju grymt roligt att vältra sig i andras misär. Varför inte bara sit back relax?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2005-12-22 23:00
haha word feenposhleen!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-12-22 23:05
håller med faktiskt lite :) flesta trådar har frågor med rätt uppenbara svar där personen i fråga bara varit för trångsynt för att själv kunna komma fram till ett svar.. jag menar om man har en tjej som man kännt i flera år och blivit dumpad av henne och man är förvirrad.. hur ska människor som ALDRIg träffat henne eller dig kunna göra nått åt saken ? get a grip and move on eller bara sluta böla..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2005-12-22 23:14
welcome to whoa?
kanske därför folk vill ha sex & samlevnads forum typ.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2005-12-22 23:23
feenposhleen : visst är det roligt men påstå inte att det inte är FÖR patetiskt.

2005-12-23 00:24
man måste itne gå in på alla trådar man ser... om du stör dej så läs inte, och ge fan i att skriva och där igenom uppa dom....
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2005-12-23 02:31
håller med föregående inlägg ^^

fram för mer kärlek!!
och..???

2005-12-23 13:44
hatrar dom jävla trådaran...vafan ska folk på whoa göra åt deras bekymmer??...patetiskt...
en död moderat är en bra moderat

2005-12-25 03:26
Det kommer många trådar som handlar om samma sak, säger som dom flesta i andra trådar, ANVÄND SÖKFUNKTIONEN!
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2005-12-25 12:08
Observera reglerna för vardagsfilosofi. Rena sex-trådar platsar inte så...ska vi diskutera kärlek, sex eller relationer så är det på ett djupare plan!

Till själva fråga, jag tycker det är soft om folk kan bolla viktiga frågor med andra dudes på internet. Baksidan är förstås att inte alla råd är goda eller dyra(!). Det finns dom som vill dela med sig av sina högst privata problem anonymt och de som vill försöka hjälpa till med svar, varför ska inte dessa människor få mötas via internet? Det folk ofta verkar glömma är att t.ex. whoa.nu inte är någon isolerad plats där folk hjälper folk till höger och vänster och alltid har varandras bästa i åtanke, utan mer en sorts offentligt rum där vem som helst kan läsa och skriva (nästan :P) vad som helst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-25 18:12
Många har droppat visdomstjafs och visst tackar bugar bockar jag men det är ändå som om jag håller med thread-startern. Jag blir förvirrad av kärlek, ingen annan?

2005-12-25 20:50
det enda som är sant med kärlek är väl att ingen egentligen förstår sig på den.

och även saker som verkar så jävla uppenbara blåser bort direkt om man är ens det minsta förälskad.
Rehab is for quiters.

2005-12-25 21:01
kärlek är det bästa som finns samtidigt som det är det värsta som finns

och kärlek är en av de få saker som faktiskt blir större ju mer man delar på det ( detta förklarar att kärlek är konstig det går emot logiken )
Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law

2005-12-25 21:38
feenposhleen P2: skadeglädjen e den enda sanna glädjen...
Försök inte överleva livet, ingen har lyckats hitills.