I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-27 21:50

tjejer...

finns det nåt vackrare och poetisk?

men som nån sa:

"systrar varför är ni alltid på andra sidan"?

och vilken sida är ni på?

2006-01-27 23:19
Tjejer står med ett ben på varge sida och så pissar dom i mitten.

2006-01-28 00:47
Haha stå du på andra sidan du, jag bryr mig inte, för jag är på samma sida som tjejjerna och dricker rosa drinkar med parasoll i.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-01-28 00:47
Och självklart så är det inte parasoll i drinkarna, utan paraplyer :S
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-01-28 14:12
Whoas män! Låt oss kollektivt krypa till skammens påle, kastrera oss och pumpa oss fulla av östrogen så vi äntligen blir lika helgonliknande varelser som kvinnan...!

Liyah F19
Hell dig, o kvinna, du gudabenådade kreation, vars fel och brister endast är en fjärt i jämförelse med den manliga förtryckarmekanismens egofixerade brakskit..!!!

Nu går jag för att självmant upprätta mansförinarläger i anslutning till radio ellens lokaler! Eva, låt oss inte säga farväl, endast adjö forever!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-01-28 15:39
varför skriver en här allt på engelska?

jag står på min egen sida. alla är emot mig. så ser jag på saken. det är inte aå att det finsn förenade kvinnorna och förenade männen. alla har sin egen sida. tycker jag :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-28 16:20
I am on nobodys side ( ah fick vilken film är det dom säger så i)

nej men ärligt.. man ska varken hylla tjejer eller killar. eller så ska man hylla båda två :)

fast visst killarna undrar hur fn vi tänker och vi undrar hur fan dom tänker..
kommunikations error :)
Hjulet snurrar men hamstern är död

2006-01-28 16:22
Haha, detta måste vara en fylle-tråd.
Han fick hem tidigt från en fest där han blev dissad av bruden som han kollat in jätte länge. Vet hur du känner det, men vafan? att göra en tråd om det är väll inte det rätta draget. Prata ut med mamma kompis.. haha
http://www.homage.nu/

2006-01-28 19:50
u can´t live with them and u can´t live without them
Behandla folk som du själv vill att andra ska behandla dig
Peace

2006-01-28 23:51
som någon sa. kan denne någon vara johnjohn i vinterviken? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-29 02:47
"Hur nesligt fasligt är inte en kvinnas famntag?"

Eller hur det nu var Strindberg sa...
Det enda som man kan säga med säkerhet är att kvinnan har bara dans och bjäffs i huvudet.

2006-01-29 02:49
men han var ju bara bitter för att han hade sån jäkla otur med kvinnor.

2006-01-29 03:07
vadå, kvinnor är väl som övriga människor i allmänhet; 90% är idioter, bara det att brudar är lite snyggare.
"Du är en död sill"

2006-01-29 19:55
hehe august har kungliga citat :)

allt sånt grundar ju sej på bitterhet över att ha blivit orättvist behandlad, jag förstår dem och deras budskap.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-01-29 20:04
Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders (irländskt citat)
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig

2006-01-29 20:24
va för övrigt Mats Wahl som skrev den dikten...

2006-01-30 12:37
men vafan blire^^ socker
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2006-01-30 12:42
Losh; Dikten är för övrigt med i filmen vinterviken som bygger på boken vinterviken som skrevs av mats wahl ;D

2006-02-06 08:00
cenoKnuda P0
"tjejer e bara snälla i början sen börja dom klaga på min mitt rökadne och alkoholintagande sen dumpar dom mig fack dom"

yäh, wörd..
har nu hittat en underbar brud som har allt man kan önska sig. fast wainandet på rökningen kommer i koder i stället.. det suger ifs.
nej, jag litar inte på läkare,<br> dom är ju inte kemister.