gråta på offentlig plats
Vad anser ni om folk som gråter på offentliga platser? För ett par dagar sedan satt jag på bussen och trots att jag verkligen kämpade kunde jag inte hindra att tårarna rann. Känns som att det egentligen är lite samma sak som att äta frukt på offentlig plats (vilket jag visserligen gör men många inte klarar) för jag skämdes riktigt ordentligt. Så, vad tycker ni om att gråta på offentlig plats?
Ja, måste man så måste man väl, känns ganska starkt ändå tycker jag, att bara skita i alla andra och vara sig själv.. eller nått inte vänta och sedan gå hem som en tönt och böla ;)
gråta är grymt svårt öht. önskar jag kunde göra det fysiskt lite oftare. både för att det på sätt och vis är skönt och lättar på spänningen och dels för att kunna visa hur man egentligen mår i vissa situationer. tyvärr så har man nån form av spärr som omöjliggör gråt. ist håller man allt inne. inte sunt. men för att svara på din fråga så tycker jag absolut att folk måste få kunna våga visa sina känslor offentligt. det är ju knappast fel. det enda kruxet är väl att man ibland kan bli lite fundersam och undra vad som orsakat det hela. och det är ju inte direkt så man går fram och frågar... tyvärr kanske i vissa fall? föresten, visste inte ens att folk har problem med att äta frukt på offentliga platser?
fjii: när jag tänker efter så är det inte helt bekvämt att äta mat i vissa situationer för egen del heller. det ligger nog nåt i det ja.
Gråta is the shit!! *gråter litte*
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Om man måste så måste man som någon skrev där uppe. Men vissa attentionwhores gör det till en vana. Som i gymnasiet så fanns det en tjej i skolan som bölade kanske... jag vet inte minst en gång varje vecka. Helst var det i matsalen också. Vet ej om hon bara var överkänslig eller om hon sökte tröst. Men riktigt jobbigt vart det ett tag. Äta frukt at public places? Är det ute eller vadå? Vad har jag missat? När har det någonsin varit fel att äta frukt på offentliga platser? :S
At the gates of Eternity...
för inte så länge sen gick jag på stan och storgrät, var tvungen att gå igenom stan för att komma hem. det var inte så farligt för alla låtsades som ingenting, som om jag bara gick där och shoppade som alla andra. men det var ju bara bra, men det var några som var käftiga också men jag orkade inte bry mig. tycker att man borde få gråta var man vill
forever feels like home
Haha! Va? Vadå inte äta frukt på ofentligt plats? I dont get it.. Varför skulle de va nåt speciellt med frukt? ehh.. i really dont get that
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad är det u dont get? Jag äter ALDRIG på offentliga platser.
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Jag kan gråta offentligt, men det i min synvinkel är eftersom jag har accepterat vem jag är och är stolt hur jag agerar.
*snaark*
äta frukt på offentlig plats ???????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men jag undviker helst att gråta på offentliga platser eftersom dom flesta personerna som ser en tycker att man är jobbig.....
*snaark*
Frange : Hehe eller hur. Tror det var på Whoa för några år sen en tråd där skitmånga sa att det är så jävla pinsamt att äta frukt i tunnelbanan. Och vissa åsnor gav andra tips på hur de skulle göra. Typ en banan skulle man först skala, bryta av i små bitar och äta bit för bit, aldrig att hålla den i handen och ta en tugga i taget. Sicka jävla mongon det finns alltså...
Grodan: Jag äter ALDRIG på offentliga platser. haha! och? Så för att du inte heller gör det - skulle det betyda att jag nu förstår varför?
att gråta på offentlig plats har jag inga problem med. däremot om jag ser en annan person som gråter känns det lite olustigt eftersom man inte vet vad man bör göra...hm. äta offentligt borde väl inte vara några problem. äta bör man annrs dör man. så jag håller med de andra som inte fattar vad som är jobbigt med det. och frukt. frukt är ju det fräshaste man kan äta om något ska ätas.
^sömn i tanken eller tanken i sömn<br> drömmens verklighet eller verklighetens dröm^<br>
Jag hade flygit i typ 19 timmar i sträck och mellanlandade i Tyskland... Jag hade grym hemlängtan då jag varit borta i Latinamerika i ca 5 mån. Jag hade knappt sovit, jag hade 10 kilo i handbagage att bära på, och frankfurts flygplats var sjuuuukt virrig. Äntligen framme vid incheckningen så visar det sig att jag inte har biljetten, eller jag har en del av den men inte "själva" biljetten. Istället för att förklara detta lugnt för mig, börjar den sura jävla tyska kvinnan skälla på mig och säga att jag inte får komma på planet om jag inte har den... och skriker att de inte tjänar några pengar på att släppa på folk utan den riktiga biljetten. Här brister allt, och jag börjar grina och snyfta surt, sur som faen! Jag vänder mig bort från henne med tårar i ögonen, och tror att jag inte ska få komma hem. Jag vet inte vad jag ska göra... sen kastar jag min 10 kilos väska i golvet hårt i väggen/golvet, och letar fram den försvunna delen. jag biter ihop läppen. Vänder mig om, slänger fram den fuckin biljetten och försöker hålla emot. Yes, det var obehagligt... hahah jag skämdes sen, det var inte bara hon där, var en man också, och typ 5 personer som satt o väntade. Jag gör det aldrig om det inte är i en sådan situation som ovan, då allt bara blir för mkt.
fjii: tänkt på o söka hjälp för dedär? e hyffsat långt ifrån "normal" att inte kunna äta om nån tittar på dig
hmm när jag ser ensamna tjejer gråta reagerar jag, e man ute ensam å det e kväll/natt så frågar jag så allt e bra oftast. vem vet kan ha hänt något.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
det har hänt att det hänt, men det k'änns så jävla kasst för jag hatar när det väl händer. men det är ju inte så att jag inte försökt hålla tillbaka... brukar bara dra luvan över mig och låta det rinna ..iaf så gömd från alla som möjlgit. värsat gången så svimmade jag nästan och de kom massa folk och jag var så förvirrad, drabbades av någon sorgpsuykos att jag inte visste vägen hem. de måste trott jag blivivt våldtagen för de satte mig på rätt tåg osv. det sötaste någon gjort offentligt men det ar ju inte frivilligt direkt. det är inte på så vis man vill väcka uppmärksamhet direkt. kaos
Femme fatale
Gråter bara framför min dator. Har aldrig gråtit någon annanstans. Men datorn förstår.
My heart lives in my vagina.
mesta gråtplatsen måste ändå vara badrummet. gör allt där, haha. nej men det är så skönt att få låsa om sig och vara ifred. har hänt att jag somnat på badrumsgolvet men jag känner mig trygg där.
Femme fatale
jag har gråtit en gång på bussen, satt mest och hulkade för mig själv.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Det är väldigt jobbigt. Är inte precis den typen som gråter framförfolk, men det har hänt. "föresten, visste inte ens att folk har problem med att äta frukt på offentliga platser?" Måste tyvärr erkänna att jag är en av dom. Jag kan äta mat, men inte frukt. konstigt är det i alla fall.
säger som bc99, när fan blev det tabu att äta frukt på offentlig plats? slänger mer än ofta i mig en banan på bussen på väg till skolan eller så?
in the end....its your best friend who kills you.
hha frukt?? inte so nice är när någon tar med sig lökmackor på tåget och mumsar i sig rena soptunnestanken ...men jag hakar mig inte upp på det..bara som en extrakommentar
Femme fatale
det är starkt att gråta offentligt.... händer inte ofta för mig...
haha "starkt" det är pinsamt att gråta offentligt. gå runt som ett vrak bland folk-. är grymt obehagligt. alltså utifrån att jag gråter själv. känner mig som "problembarn" som ska få tröst..dock går jag altid fram om någon gråter.
Femme fatale
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att äta på bussen, på stationen eller något liknande, om det inte är godis. Vet inte varför, så är det bara. Har nog aldrig gråtit offentligt, och hoppas på att jag slipper göra det också.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
det är väl inget fel me de..inte för tjejer iaf..o inte för kilar heller för den delen men a kan erkänna att ja skulle skämmas redigt mkt om ja skulle göra de...har alltid tyckt att grina har varit de pinsammaste man kan göra o vet inte riktigt varför för om ja ser nån polarwe grina så tycker ja inte d e nåt fel lr töntigt me de lr d beror ju på anledningen...de där me o inte kunna käka frukt ofentligt begriper ja inte mej inte på...fattar inte va som e pinigt me de..
en död moderat är en bra moderat
helvete va illa ja stavar asså =P..
en död moderat är en bra moderat
Jag gråter inte, jag är en man.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jag gråter bara i min kudde (samtidigt som jag bankar händerna i sängen och skriker; varför låter inte mamma mig gå till Christians fest och hur kunde Jocke hångla med Carro när vi hade kommit överens om att vi var tillsammans)*buuhuu*
Bara På Låtsas
jag gråter när jag gråter. vart det än är nånstans. och jag tycker att alla BORDE tycka att det var lika naturligt att gråta offentligt som att skratta.
haha vem har problem med att äta frukt på offentlig plats? gråta skulle jag nog inte göra på offentlig plats, om inte det kom helt oplanerat: ex jag sitter på bussen o brorsan ringer o säger att mamma har dött.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
om man får en typ gråt attack så kan man ju inte hålla undan tårarna.. då är de bra och ha luva typ.. ¨så får man springa därifrån sen nånstans och va själv och bara skrika ut typ. de är ju pinsamt och gråta bland folk i huvud taget för då tror ja folket att man bara vill ha uppmärksamhet med sina förstörda känslor.
kul att de körs
haha öh frukt?? varför skulle man inte kunna äta frukt på offentlig plats?! fattar inte..
Har inga större problem med frukt, fast så äter jag sällan frukt. Men att äta en hamburgare, baguett eller liknande på bussen tex, skulle jag aldrig kunna göra.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
jag har fyllegråtit en gång.. ingen större skillnad man är bara full samtidigt men ändå.. frukt är chill, man ska äta äpplen genom att skära av små bitar men en en sån där liten kniv..
Jag grät på bussen hem från min flickvän, tanten som satt bredvid mig började också böla... :'(
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
AEAP - haha! men shit?? Frågan va: vad äre u dont get? vad har det jag skrev efter med saken att göra?
äta frukt på offentlig plats får man göra. men det är nackskott på att äta på bussen.
men det är nackskott på att äta på bussen. Niggah is you stupid? Det är käk vi snackar om, inte rensa fisk precis.
grodan: haha men allvarligt.. e du korkad? ska försöka spell it out for ya.. JAG.. förstår.. inte... Varför... det skulle vara jobbigt... att äta frukt... in public!!!
Korkad? Ja kanske!
BC99 P22 njae det är jag inte, jag tycker att det är äckeliäckligt och mår illa när folk sitter och käkar på bussen. blir spyfärdig.
man får väl gråta var man vill tycker jag. sen till frukten :P jag hatar också att äta (mat) när folk ser mig, eller ja, på offentliga platser och så.. dricka kaffe är okej, men äta, njae... inte min grej direkt.. fast frukt.., depends on vilken frukt det är, jag kan lätt trycka i mig ett äpple även om folk ser =) men inte fan skalar man en apelsin eller liknande..sån frukt äter mna hemma. jag gör det i alla fall.
gråta är ju ingenting man planerar att göra, så det känns lite fel att säga att det fel av någon att börja gråta på offentlig plats. tycker ingenting om det. ang. äta på offentlig plats så är det väl helt naturligt, det säljs ju snabbmat här och var på stan. ska man inte äta den där utan behöva springa och gömma sig i någon gränd?
När jag åker till mina föräldrar tar det tre timmar Håller med, när jag åkte flyg till Frankfurt förrut, som förövrigt tog 2 timmar, så satt folk och åt flygplans mat... i ett flygplan ! Fyfaan vad skabbigt alltså!
Tror aldrig jag har gråtit framför någon annan än min flickvän. Om man inte räknar med när man var liten och inte fick som man ville för föräldrarna. Gråter väldigt sällan, kan nog räkna en årsranson på en hand.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
t-bagggert : Frukt mannen? Jag hade ett heltstekt vildsvin på bussen om jag så var hungrig!
Ironi någon?