I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

frågor till Er Tjejer Och Killar

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-10-01 02:46

frågor till Er Tjejer Och Killar

Jag som nog många killar och tjejer har den dåliga/bra egenskapen att vara blyg. Det kanske kan tyckas för vissa att detta är en bra egenskap fast enligt mig är det den motsatta. Jag är inte blyg när jag träffar nya människor te.x polares polare osv osv, men när det kommer till det motsatta könet så..ja..ni fattar..Det är inte så att jag blir som blyger i Snövit utan mer att jag förlorar det jag brukar har och bara tappar gamet.

Så jag skulle vilja ha lite tips på knep att hooka.

Till fråga numero dos, Denna är väl till er tjejer, fast ni kan ju vända på steken och vända er till oss killar om ni känner er diskriminerade. 

Sååå, vad är det ni tjejer finner tilldragande hos oss karlaslokar idessa dagar, generellt sett, vet att det är svårt men det borde ju finnas en rödtråd. Personligen tycker jag att jag är en shysst snubbe, trevligt allt sånt, inga konstigheter, fast jag lyckas ändå inte hitta en "Significant other", så gärna lite tips peekar, på vad ni tycker, och vad kanske jag borde göra.

Hälsa och välfärd

"I Have No Name So Death Can't Find Me"