I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag känner en våldtäktsman

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-12-23 13:32

Jag känner en våldtäktsman

alltså, en vän som har stått mycket nära mig har blivigt våldtagen och jag vet vem det är, var han bor, var hans farsa bor.
Jag sitter ju i ett ganska taskigt läge, eftersom det enda jag vill är att åka och hälsa på honom med en kofot, men eftersom jag har haft ett ganska stökigt liv och endast under dom senaste åren börjat få ordning på det med ett jävligt bra jobb och en god själ sitter jag lite i klistret.

om det kommer fram att jag har gjort något kommer jag med största sannolikhet förlora mitt jobb, som jag har sålt min själ för att få.
Jag sitter på lån på banken, investeringar etc.

gör jag ingenting kommer jag må jävligt illa över det, det är ju fan inte rätt på något sätt att jag ska gå runt och veta vem det är utan att ta till handling... Någon anmälan har inte gjorts heller.

Det jag funderar på är den moraliska aspekten i att låta någon annan åka och hälsa på honom och kommer det hjälpa min sinnesfrid.

Jag blir förbannad på mig själv för att jag inte gör något, och förbannad på mig själv när jag är påväg att göra något.

Rock out with your cock out!