I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lita på tjejen igen?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-01-23 17:45

lita på tjejen igen?

Jag undrar om man någonsin kan lita på sin tjej helt igen.
innan vi blev tillsammans strulade hon runt rätt mycket, men nu har vi varit ihop i i ca 14 månader och hon har hunnit med att vara otrogen 2 gånger.

efter senaste gången, gjorde jag slut, men vi blev tillsammans igen typ 5 dagar senare, eftersom ja älskar henne, och när ja ringde låg hon å grät, 4 dagar va hon borta från hennes plugg, men ajaja bla bla..

hon slutade festa på ett tag, det kändes skönt (festar nästan aldrig tillsammans, eftersom ja inte får följa me hennes tjejgäng)
men nu har hon börjat festa igen, 4gånger va hon på fest senaste 2 helgerna (1 gång va ja med).

vi börjar alltid tjaffsa om när hon ska på fest,
jag vet inte om jag litar helt på henne, hur ska man kunna lita fullt ut på en person som vart otrogen 2 gånger?
(plus massa andra rykten)

men vill ändå inte direkt stoppa kedjor på henne, så ja får väl låta henne festa..

ja känner typ såhär.

imorgon ska hon och nån klasskamrat hem te några snubbar, jag vet inte vilka dom är, å typ hänga, dom är förmodligen 17-19 år.
ja säger att jag vill träffa henne, eftersom vi inte har träffats sen i söndags, plus att om vi inte träffas imorgon så träffas vi inte förens på fredag, och då ska hon förmodligen festa igen, utan mig.
och sånt stör jag mig jätte mycket på, är det normalt för en snubbe i min position?

vi har pratat rätt mycket om de här, men näste helg äre fest iaf.
sena nätter, sover över hos folk som hon inte känner..
men det händer inte så ofta längre..

aja, men ja säger att jag inte orkar bry mig längre, så blir hon irriterad.
men om ja bryr mig, och säger att ja inte vill att hon ska festa nånstans ute i bushen, sova hos nån som heter jens, så bryr inte hon sig, känns det som..


aja, nån som vart med om liknande, hur löste ni det?

tack å hej

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.