I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-01-31 23:10

Kaos

Hej
under 2 månader lärde jag känna en tjej, vi jobbade utomlands så umgicks varje dag.
efter det började vi hålla på några helger i rad och så.
inte så mycket men vi började hålla på.
då åkte hon iväg, asien runt.
kul kul, hon skriver att hon älskar mig o dittan och dattan.
idag så klarade ja inte mer helt ovetande, och frågade om hon gjorde något med någon annan.
hon sa att hon hade strulat med 2 killar.
ja frågade, låg ni? hon sa nej.
en bodde på samma hostel och hon strulade me honom 3 dagar i rad. hur stor är inte chansen att dom sov tillsammans?
jag har aldrig gillat någon, aldrig ens haft ett riktigt förhållande.
nu kändes det verkligen som om detta va de rätta, eftersom att ja aldrig kommit en tjej så nära på kompisplanet heller.
men frågan är, låg hon me killarna?
hur ska ja lita på att hon inte gjorde det om hon inte ens sagt något innan, utan att ja fick klämma fram det.
hon sa också att livet va helt annat där, alla killarna är ute efter en sak och dittan och dattan.
hade jag kunnat hade ja skitit i henne, men jag kan inte.
jag blir helt knäpp utav det här, det är första gången jag ens får för mig och öppna mig för en tjej sen blir det så här.
ska man skylla på asien?
hade det varit omvända kort hade det kanske varit jag som strulat runt, jag strulade me en tjej när hon var borta.
men det slog mig dagen efter, och jag tänkte aldrig mer.
uppenbarligen tänker inte hon så.
hon säger att hon älskar mig.
jag blir så förvirrad, efter jag pratat med henne är jag glad.
men men ba tanken på dittan och dattan så spårar jag ur.
HJELP!

Why you little..