I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-03-14 21:36

Måste man..

Har bara en fråga jag tänkt på lite. Måste man va kär hela tiden i ett förhållande, eller är det normalt om det kommer typ i vågor?

2007-03-14 21:43
Måste och måste det känner du efter själv men om du älskar en tjej men inte riktigt är "kär" så kanske det är för att ni inte är nykära längre sånt kommer man ju också ifrån.

Jag har varit tillsammans med min kvinna i snart 2½ år och jag är ju inte riktigt kär på samma sätt längre men älskar ju henne enormt ändå
Follow the dao, right about....NOW!

2007-03-14 22:09
Mjo precis! man behöver väl inte va nykär hela tiden, om man varit ihop i 2 år snart, eller har jag fel där?

2007-03-14 22:12
nykär är du ju bara i början, så nä, du "måste" inte vara kär. vad är det du vill ha sagt egentligen? du känner att du gillar din flickvän som fan men inte på samma sätt som innan, du känner dig inte kär på samma sätt?
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-03-14 22:14
nej, man måste inte vara kär. man kan bara vara ihop för att det är praktiskt. men det är roligare om man är kär.
man kanske inte är nykär alltid - om det är det du menar - men det brukar komma i vågor.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world